FDFMGA skrev 2021-01-21 06:39:15 följande:
Afton?
Nja, din forskning kring tvättvanor tycks vara lite missvisande. Jag betvivlar att det är särskilt många som ägnar en kväll till tvättstugan. Ett tips - man behöver inte övervaka maskinerna, de jobbar på ändå.
Däremot har du inte misslyckats med din forskning kring forumregler. Visst är det förbjudet att insinuera att någon är moderator. Inte desto mindre har just den person jag refererade till gjort det under ett nästan oräkneligt antal nick under många år. Jag ska se om jag hittar något under nicket "gagga är moderator" eller om det blev bortrensat av moderatorerna.
Jepp, fullt med bannade nick i en tråd där hen är kränkt i vanlig ordning
www.familjeliv.se/forum/thread/79285950-feminister-kan-en-svensk-man-gora-rattMin erfarenhet av tvättstugor är såväl gammal som begränsad, så lämnar detta ämne till de som tycker det är intressant.
Jag uppfattade att du skrev att nicket "gagga" skulle vara moderator, men nu förstår jag vad du menade. Ja, det var väl ett märkligt beteende från ännu en kränkt vit man, troligen. Vad nu det har med något att göra.
Hoppas du hade kul i tvättstugan, själv outsourcar jag sådant skitgöra till kemtvätten.