FDFMGA skrev 2021-02-14 19:27:58 följande:
Jag har ett svagt minne av att det någonstans i den här tråden framgår att du inte är en del av ursprungskonflikten, alltså det måste ju rimligen finnas en gammal tråd där konflikten tog sin början. pyssel har ju länkat till en tråd - men jag tror inte att det var den första.
Men rätta mig om jag har fel.
Nej alltså jag har inte haft nöjet att stöta på Klyban här tidigare, vad jag kan påminna mig, men tycker jag har fått nog redan. Att påstå och tjata om att jag frågar efter information som jag redan har, att jag har någon slags agenda, att upprepade gånger påpeka för mig att Sverige inte har ministerstyre när jag skrivit ett inlägg som handlat om något helt annat osv osv ... fruktansvärt irriterande. Och även när jag detaljerat förklarat någon skitsak som han tjatar om, verkar han inte förstå det, eller läser kanske inte förklaringen, helt hopplöst. Frustrerande!
Sen kan jag även reta mig på den överlägsna attityden från vissa som yttrar sig i förklaringar om Sanningen och Verkligheten, eller idiotförklaring, eller automatisk dumförklaring av de som inte skriver under med FL nick (trots att jag verkligen gillar boken 1984). Fast värst var anklagelserna om högerextremism, skönt att det verkar ha lagt sig.
Skönt, nu har jag klagat lite!