Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det bör dock påpekas att ju mer tvärsäker man är, desto högre risk att man har fel. Men visst har även den covidnationalistiska buffen en rad beprövade klassiker på menyn: "F**ckimmunitet är inte Sveriges strategi.....Men om en månad kommer 135% av Stockholms befolkning ha f**ckimmunitet!". Och varför inte prova den utsökta efterrätten "Sverige hade OTUR"?
Själv ogillar jag sekter och därför avstår från att ansluta mig till en ^^
Ledsen, du har missuppfattat det så extremt mycket att det är lite komiskt där.
Det är dock mycket intressant att man bara ropar mer och mer om munskydd, desto mer smittan sjunkt.
Och intressant att se hur väl använda munskydden är i SD, är det så att de inte ens tror på vad de själva säger?
Man upprepat den Svenska strategin i varje PK jag sett, hur kan du missat detta?(det är nu man försöker dra in röster som inte är FHM, då man inbillar sig de pratar för FHM )
Ja, Sverige hade otur att vi hade detta resande och tidiga smitta.
Ni har svårt och släppa detta narrativ märker vi, men så är det när man lever ett liv där inte fakta styr verkligheten.
Du säger du inte anslutit dig till en sekt, men ändå så har du ofta problem med att förstå fakta eller återge de rätt.
Så om det inte är en sekt, så vad är det som gör att du är så selektiv?
Dock är det skönt att det är långt mellan din desinformation idag, för den stod som spön i backen innan.(förekommer ibland fortfarande).