Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Jag vet inte vem som tror regering och Hallberg byter ventlitationen.
Men om vi ska prata om det som jg rpatar om och vem som har ansvar, så är detta vaken vem nu denna Svensson är som jag aldrig fick reda på eller Hallberg.
De sköter inte såna här frågor vid denna tidpunkt, utan det är fastighetsägarre/förvaltare först, sen steg två är det besiktning, steg tre beslut, steg fyra praktiskt arbete.(Och en hel del understeg till dessa om nu du tror jag glömt nått.)
Kanske först låååååååångt senare kan det bli en fråga för regering, som du förstår regeringen detaljstyr inte arbeten andra ska sköta.
Jag tror detta beror på att du inte förstår hur detta fungerar, du låter politiskt motiverad och inte COVID-19 motiverad och det blir bara mer och mer tydlig var gång du skriver och det ointresse du har att få det rätt återgivet.
Och denna med regering och Hallberg är en stor miss, då det inte ens i närheten fungerar så och initialt.
Och berättar att man nog inte vet speciellt mycket om hur ett Svenskt samhälle fungerar om man tror Regering och Hallberg sköter såna här frågor initialt.
Om du berättar vem Hallberg är så ska jag berätta vem Svensson är.
Du rabblar upp en massa rappakalja som bevis för att jag "inte vet hur det fungerar".
Ponera att det är sant att jag inte vet hur det fungerar. Är detta ett problem? Eller är kanske tusentals döda ett större problem?