Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
I så fall är jag bara en del av en annans dröm - eller kanske en mardröm.
Påståenden ni motsätter er som andra gett, återfinns på Boverket.
Det är en myndighet som bekräftar dom påståenden.
Medel i EU/UK har presenteras mer än en gång. vill du diskutera dessa, så kan du vackert plocka fram de beräkningar som presenteras för dig.
Vi är i ett läge där ni får komma upp till bevis, jag förstår att ert narrativ inte funkar sedan länge, men är ska ni förstå det?
Kanske om vi går över medel tillräckligt så ni kan påvisa det, men inget som tyder på att det kommer ske de närmast månaderna.
Så vi står kvar på samma punkt, upp till bevis, och det finns inlägg i ämnet, så finns igen ursäkt där.
Och det som är mest beklagligt, det är att ni verkar oerhört ledsna över att det inte går sämre för Sverige än vad det gör, och det är för mig verkligen verkligen udda.
Så, du har inlägg som beskriver allt dessa, gå tillbaka dit och återuppta faktan där, jag kommer köra kortversionen tills döddagar och tills nått verkligen har ändrat sig.
Och det är ganska lustigt man överger dessa inlägg med fakta, för börja om igen, som tidigare fakta skulle försvinna.
Undrar vart man sett det diskussionssättet innan? Nån som vet?
Vilken tur att inte sportlovet kommer att innebära någon risk i år.
Bara man inte träffar nya människor när man reser till fjällen (hur undviker man det?) och så hoppas man tydligen på att färre reser utomlands. Kul det där med att ha en strategi om ett livsfarligt virus som går ut på att hoppas.
https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/tegnells-uppmaning-infor-sportlovet/