Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
1 Det är ett resultat av att man inbillar sig vi har en flockimmunitetsstrategi, eller att vi ska göras oss av med Löfven för nått som kommun, landsting och region har ansvar för.
Rätt simpelt, acceptera fakta, eller så upprepas det tills du gör.
2 Ja, jag upprepar var gång och ett gäng extra gånger om saker som sägs som är fel.
Som Flockimmunitet, luftburet, ministerstyre, vår tilldelade hand, att vi går mycket bättre än andra i samma situation och saka men säkert har minskat dödligheten.
Och så vidare...osv...osv...
3 Fakta är fakta.
4 Absolut ingen uppskattar desinformation, men även om det är tradigt att höra samma sak om och om igen.
Så är det nödvändigt och upprepa var gång desinformationen kommer.
Hur jag är löjlig för du upprepar fel, det kan du inte ens förklara om du fick en biljon ord att använda för att förklara den.
Att de är preppers och Trumpanhängare tar jag ditt ord på utan att ifrågasätta detta då jag är säker på att du kan avgöra detta bäst
Förstår faktiskt inte hur trumpenanhängare kommer in här, verkar som en klassisk projicering.
Attackerna mot vetenskapen är stor nu, men det är faktiskt sjukt intressant och se hur få som har analytiska förmågan att se helheten och detaljerna som en enda stor röd tråd.
Utan det är mest kompartmentaliseringar vi ser ifrån klustret, och dom berättar inget om man glömmer av resten av COVID-19.
Har du en aning varför du börjar prata om annat?
Vi har inget ministerstyre över kommun, landsting, region, myndigheter osv... som har eget självstyre.
Det du pratar om är dock nått helt annat, och det förlänga arbetet och där arbetar redan regeringen på flera saker.
Och när man skrivet dessa lagar rätt, så klubbas de igenom riksdagen om man är överens.
Väldigt enkelt faktiskt.
Tegnell & co är inte lättförstådda som ni påvisar, om du inte ens klarar av att återge vilken strategi vi har Sverige.
Kan det vara så enkelt att du inte ens vet, för du aldrig brytt dig om att ta reda på det?
Vi har inget ministerstyre, så varför ska Löfven avgå för nått som folkvalda har ansvar i sin kommun, sitt landsting och sin region????
Och du som var trött på upprepningar, ändå upprepar du samma desinformation, du verkar inte leva som du lär.
Udda, känner du för förklara?
Att Sverige låg 8:e i världen, till ligga 15:e i Europa, det berättar att vi går bättre än många andra.
Jag tackar för du argumenterar emot dig själv, inte så ofta det sker.
Du har ju inget av väsentligt innehåll att komma med.
Låter man dina kompletta dumheter stå där och skämmas för sig själv, så trakasserar du en ändå.
Det är så mkt som är galet med dig och ditt sätt. Det är helt obegripligt att någon som inte är lika skruvad kan ha något som helst utbyte av dig. Inte ens något intressant om COVID-19 har du lyckats klämma ur dig på alla dessa inlägg än. Värdelös läsning, men framförallt extremt obehaglig fixering du har vid vissa av oss.
Nä gå och vältra dig i Trumpharanger i ett sällskap som uppskattar det.
Man ser en lång röd tråd av saklighet om COVID-19, det gör man itne på tryck visa endast pyssel hoppas alla trycker bägge och ser själva
Du diskuterar/debatterar aldrig nått om COVID-19 som jag skriver, så svaret är att du undviker ämnet och ingen vet ens varför.
Det räcker tryck visa endast pyssel, för inse vem av oss som faktiskt berör ämnet oftast och ÖVERDRIVET oftast
Vad har ad hominem trumpen med COVID-19 och göra?
Kan du utveckla detta, för du glömmer av detta hela tiden.
Ja, vi har sedan länge avhandlat att Regeringen är ett resultat av valet och de folkvalda.
Vi har inget ministerstyre denna gång heller och upprepar gör jag gärna.
Vi har ingen flockimmunitetsstrategi, och upprepar det gör jag gärna så länge vi ingen sådan strategi har.
Och att du borde nog ta reda på vad och vem som har ansvar för olika delar i samhället, för svaret där är att du verkar inte ens veta.
För hade du, så hade du inte ens en gång sagt vi har ministerstyre på ett eller annat sätt.
Har inte heller detta inlägg nått med COVID-19 och göra?
Och om det har, kan du förklara så vi alla förstår?
Förstår att du måste skumme förbi faktan, för fakta är inte bra för desinformation.