klyban skrev 2021-01-07 06:47:41 följande:
Att lägga orden i mun på mig, så är det bara du som säger nått.
Men visst är det intressant att det blir till svart och vitt, istället för läsa in vad jag faktiskt skrev.
Ja, det är en myndighet som alltid är i svårigheter, då antingen har dom inget att göra, eller så har man svårigheter och hjälpa alla.
Det är ingen grogrund för riktigt högt förtroende, 54% är inte det.(Men visst det finns andra som det går sämre för, men kör man svart och vitt och lägger orden i munnen, då har du slutat och prata om det jag citerade)
Och frågan är, vad ska lägga orden i mun på mig ge dig?
Undrar då det är så enkelt att se när du gör, och är inte positivt för dig.
Dock är man frågandes vad detta har med COVID-19 och göra.
Men det är väl en hemlighet som vanligt.
Anonym (Proctor) skrev 2021-01-06 22:10:49 följande:
Trump påminner faktiskt om vänsterklustret här i tråden. Då tänker jag framförallt på det ständiga förnekandet av sakers tillstånd.
Som ministerstyre, och flockimmunitesstrategi vi aldrig haft?
Intressant du glömde berätta vad
Jaså, som vad och har med COVID-19 och göra och som inte innebär vi ska glömma av fakta?
Intressant att du igen glömde berätta vad
Anonym (Proctor) skrev 2021-01-06 22:28:16 följande:
Tyvärr är dina argument på Trump-nivå. Bättre kan du väl ändå? Om en gd inte är en tjänsteman, vad är hen då? En arbetare? Kom till vinbaren imorgon efter jobbet. Jag erbjuder kunskap i detta ämne och kan även agera jobb-coach.
Dårarna som står utanför kongressen påminner om vänsterns manifestationer i Sverige. Dröjer nog inte så länge innan förortsgängen gör liknande i riksdagen.
Exakt vad har detta med COVID-19 och göra, undrar då det ser ut som politisk agenda framför en saklig diskussion om COVID-19.
Vad har Federley med COVID-19 och göra, eller är det bara politisk desinformation igen?
Och vad har kravaller 2001 med och göra COVID-19, verkar som du slutat helt prata om COVID-19 i en tråd där ämnet är COVID-19:
Vad de kravallerna har med trump och göra är det ingen som vet ens.
Anonym (Proctor) skrev 2021-01-07 02:17:59 följande:
Nej, det är inte kärnan. Det är olika saker som uttrycker sig på liknande sätt. Ändamålen är olika, våldet detsamma. Antingen har man det i sig eller också inte skulle jag säga. Skulle heller inte förvåna om gången i förorterna i framtiden attackerar demokratin.
Det var väl bl.a vänsterledaren som uppmanade till ännu fler demonstranter i Göteborg, efter att det redan hade varit oroligt i Malmö tror jag. Så, nej, ingen regeringsperson. Men en ledare för ett av regeringens stödpartier. Någon statskupp kan man ju inte se det som, men nog störde de demokratin.
Sen håller jag med om att det är stora olikheter. Men vi ska inte tro att det som nu händer i USA, inte kan hända i Sverige.
Ett inlägg till jag funderar på vad det har med COVID-19 och göra.
Men ja, Malmö har en större smitta nu än i våras, annars ser jag ingen koppling till COVID-19 överhuvudtaget.
Är detta nått du kan utveckla, för annars blir ju det svårt och diskutera nått om ämnet, kanske du inte vill diskutera fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus om COVID-19.
Det finns flera som berättat för dig hur det fungerar, du kunde ju hur samhället fungerade men uppenbarligen inte ser det ut som nu.
Dock intressant att ett syftningsfel helt dominerar dig och tror att avskeda är det enda som existerar fast du fått det berättat mer än en gång att så är inte fallet och går inte till så.
Och skriver någon fel här, så brukar folk rätta till dessa, dock inte desinformationen rättas aldrig till om COVID-19.
Undrar varför
Eller är det en selektivitet vad som är okey att skriva fel om och om igen, som en flockimmunitetsstrategi som vi aldrig haft, eller att Regeringen ska ta ansvar för vad som sker i kommun, landsting och region och fast detta är återberättat att vi inget ministerstyre har.