klyban skrev 2021-01-06 09:36:49 följande:
Dock vet vi alla att vi låg 8 i världen innan, och nu ligger 15:e i EU/UK.
Så har du verkligen gjort matte när det blev så fel och att Sverige skulle vara sämst.
Gör det du säger till andra, göt matten först, så slipper det bli så pinsamt för dig när det visar sig bara vara desinformation och så lätt att avvisa då det du säger inte ens stämmer och så enkelt kolla upp.
Anonym (Proctor) skrev 2021-01-06 08:34:48 följande:
Jag tror pyssel vet mycket bättre än du vad pyssel avser köpa.
Det är något märkligt med vänsterklustret som hela tiden ska tala om för andra vilka åsikter de har, vad de pratar om på vinbaren, m.m m.m. Varför frågar ni inte istället?
Så vänsterklustret, innebär det alla till vänster om SD?
Älskar detta invektiv av dig, då det är så berättande.
Undrar då jag har märkt man försöker bunta ihop en del av oss som inte ens delar politiskt uppfattning.
Kanske du inte förstått än att tråden handlar om COVID-19???
Om du itne vill följa Regeringens råd, så bör du följa FHM´s.
Annars är du en del av problemet, och vi får tacka att du berättade detta för oss
pyssel skrev 2021-01-06 09:23:43 följande:
Du missade visst nyckelordet "provinsiell" och vad man då "i folkmun" kan kalla den oljefyllda radiatorn i ärendet för. De byggelement, där fick du mig allt, jag beställt kommer däremot med bil utpå våren. Kranbil, för att vara exakt, även om vi lantisar inte är så mycket för att kokettera med synonymer till vardagsspråk.
Det blir lite samma platta fall som när fyrkantiga pojken av någon anledning är sur på en vuxen som är i färd med att "koka pärer" och pojken vill visa sig vass. Han mannar upp sig allt han kan, kliver upp på en stol och fyrar iväg sin bästa salva, om det är adelsmän som ska ner i grytan, eller om det utan denna vidare (nej, bristande!) specifikation är Asterix eller Bintje som avses! Han lyckas inte riktigt höras över bruset av köksfläkten och de kokande pärerna.
Inte ett enda ord om COVID-19 i dina inlägg.
Och med tanke på andras brus, så når aldrig ditt brus till ämnet hand, har du märkt detta när du trycker visa endast pyssel?
För det har vi alla andra gjort.
Att du ens orkar. Tänk dig "Sämst" så som kidsen använder uttrycket. Betyder bara : jävligt dåligt.
Men men...ska man se till regeringens pandemihantering så kan den absolut vara sämst i världen. Sen räddas siffrorna upp lite av fantastisk personal i sjukvården.