klyban skrev 2021-01-07 19:43:35 följande:
Vi har aldrig haft en flockimmunitetsstrategi inte ens någonsin, bara en sådan sak.
Och ja, jag har pratat om flockimmuitetsstrategier även Tegnell & co, dock inte ens nära det som du pratar om och att vi skulle ha en Flockimmunitetsstrategi i Sverige eller ens någonsin.
Och ja, flockimmunitet infinner sig alltid i andra änden, tar par år dock och med de erfarenheterna man har.
Den lätt förstådda Tegnell & och har berättat hundratals gånger för dig vad vår strategi är.
Vad är problemet med att inte ta in fakta?
Anonym (Proctor) skrev 2021-01-07 13:59:50 följande:
Hade varit bättre om han fick söka jobb på den privata arbetsmarknaden.
Så politiskt förföljelse är det du förespråkar nu, men och andra sidan så följer det som en röd tråd i dina inlägg.
Ja den slingande Tegnell var ju inte sen att ta påstå att vi aldrig haft någon flockimmunitetsstrategi när han insåg att det var jävligt få som blev immuna. Men Tegnell är ju inget annat än en byråkrat som alla andra som vänder kappan efter vinden och räddar sitt eget skinn när han inser att han klantat sig. Och det är ju ingen dålig tabbe han och övriga FHM gjort.
Jag menar, om helt vanliga forumtyckare som du och övriga nationalister vänder kappan efter vinden och förnekar det ni skrivit för ett tag sen så varför skulle inte husguden Tegnell göra det?
Problemet med ditt sk fakta är att den ändras med tid lite som den passar dig för stunden, för ett tag sen var ju flockimmunitet da shit och vedertagen fakta, men nu sitter ju du och förnekar att vi någonsin siktat på det. Så problemet är inte andras förmåga att ta in fakta, det är snarare att dina sk fakta snarare är dina egna fantasier.
Ja flockimmunitet infinner sig på andra änden men sen har vi ju den där lilla detaljen med hur många man är ok med stryker med på vägen dit. Och det är väl just det vår strategi fått kritik för. Att vara inhuman och offra människor i onödan.
Det här påpekade jag för dig redan i början av tråden Klyban. Men ditt minne är ju väldigt selektivt ibland.