Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
www.aftonbladet.se/nyheter/a/50PLdb/professor...
www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ad6EMn/jan-81-ha...
Den här informationen har kommit till allmänhetens kännedom. Mot den bakgrunden är det väldigt respektlöst att låta förstå att sjukvården har räckt till för alla som har behövt den. Den har ju inte det. Man hade ju fattat principbeslut på vissa håll i Sverige att inga åldringar förs till sjukhus. Hade sjukvården räckt till också om man hade låtit de gamla som hade kunnat dra nytta av extra syrgas och dropp få sjukvård?
unherd.com/2020/07/swedens-anders-tegnell-jud.../
we have continuously had healthcare that has been working, there have been free beds at any given time, never any crowding in the hospitals,
Det existerade inga möjligheter att göra nått i första vågen tidiga läge och där de äldre blev smittade.
Det är så enkelt att kritisera utan att ha något annat i åtanke.
Dock kvarstår faktumet att Tegnell har inte hand om den operativa verksamheten ute på sjukhuset, och IVA-platser rapporterar man beläggningen på och är den fel när den kommer till Tegnell, så blir den fel sen också.
Så fortfarande inte ett problem för Tegnell, ja, mer än han fått fel i så fall.
Dock kvarstår faktum om Dr. nail som kommer med desinformation då och då, och Dr. nail har inget intresse att se Tegnell ens kan göra en bra sak, utan allt positivt ska man spinna negativt.
Och det är inte så man kommer fram till nått, och jag tror inte Dr. nail har ett direkt intresse att komma fram till nått.
Då det finns inget som tyder på det.
Det mest intressanta är den oviljan att inse viruset var här tidigt, och att vi hade en otur med spridningen var så omfattande så tidigt.
De vägrar inse detta och diskutera framtiden är då helt omöjligt att göra, så jag ställer mig frågan är man speciellt intresserade av dessa äldre som dött.
Och när man inte ens har intresset att ta reda på vad som är vad först, utan allt ska förnekas som inte stöder ens tes att Sverige skulle stängt ned och varit stängt.
Tycker det är intressant, speciellt när man ser andra länder inse att stänga ned kommer inte funka mer.
Allt hopp lägger man till ett vaccin, som ingen vet ens kommer, om det har effekt och/eller bieffekt eller flera.