klyban skrev 2021-01-16 10:11:25 följande:
.
FDF skriver om COVID-19 extremt ofta i jämförelse, varför du sällan gör är det ingen som ens vet.
Varför inte börja diskutera COVID-19 på en saklig grund?
Jag frågade dig om du kunde leverera det du ylar om munskydd och Peru. Det kunde du inte.
Jag har diskuterat viruset och saker som berör det, men den diskussionen hackar du genast sönder med oväsentligheter och felaktigheter, dvs allt annat än fakta. Du har inget att lära mig på området, inga intressanta tankar, kan inte föra en diskussion, varför det är helt utan värde att diskutera pandemin med dig. Så då brukar jag lämna Covid-19 för ett tag, för du kommer med knasiga haranger som inte stämmer oavsett om jag skriver om viruset eller inte.
Men icke lämnar du. Skriver jag med någon annan, om något du inte ens är intresserad av, även då är du tvungen att citera precis ALLT jag skriver. Det är obehagligt, sjukt och för allas skull - Varför lämnar du mig inte ifred? Är du en sån här jävla blodigel där ute också?
Nu vet jag att du kommer citera mig ändå och inget du kommer skriva kommer ha med det du citerat att göra, heller inte svara ja på att lämna mig ifred och kommer inte vara intressant, klokt eller av något som helst värde.