Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Och ändå står vi ALLA här utan en källhänvisning om vad storebror och gnagare har för relevans till COVID-19.
På tal om "kul" då!
Och ändå står vi ALLA här utan en källhänvisning om vad storebror och gnagare har för relevans till COVID-19.
På tal om "kul" då!
På tal om "kul" då!
Men visst - det är väl lite småaktigt av mig att anpassa mitt språk till mottagarens jargong.
Jag är vansinnigt stolt över dig kära bonusdotter!
Får ta ett gäng av dina absolut senaste inlägg(14 senaste) och ställa frågan vad alla dessa inlägg har med COVID-19 och göra
Vad är det sakliga, undrar då det verkar inte finnas nått och diskutera om COVID-19, vill du inte diskutera och bara förstöra tråden?Ha nu munskydd i kollektivtrafiken vid rätt tiden och följ rekommendationer, håll i, håll ut!
Du får ge dig till tåls i all evighet. Jag sträcker mig inte längre än jag redan gjort mot det studentikosa briljerandet
Läs gärna Dagermans "Vårt behov av tröst är omättligt". Kan passa bra efter Truddi Chase och hennes bok.
Har detta nått med COVID-19 och göra?
Är perplexad i varför du finner trådens ämne ointressant och att du aldrig lyfter nått om COVID-19.
Undrar vad det beror på
Det blev aldrig av att jag läste om den.
Men visst, jag blev omskakad och illa berörd när jag läste den för ganska många år sen.
Det finns onekligen sådant som gör mig illa berörd - mobbning i grupp, till exempel.
Individuell påfågelpolka bland gråsparvar stör mig däremot inte nämnvärt.
För att åtminstone anknyta till pandemin så tror jag att den kommer att vara över långt innan du och klyban har försonats.
Ingen av mig eller padirac har brytt sig om vad den andra skrivit.
Dock har vi en lång rad av "ironi" mot Tegnell och en icke uppenbar sådan.