Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Är det en hemlig utvärdering? Hur kom du över den?
Ja, en antydan, förstod du inte vad det betydde menar du och en första utvärdering?
Är du ledsen för att mutationen inte är farligare och övertydligt så redan?
Jag känner dock ingen oro här, utan väntar krasst på facit medan andra slänger ur sig påståenden som inte ens WHO delar bevisligen.
Jag har inte heller sett någon första utvärdering där det framgår att nya varianten innebär färre inlagda på sjukhus, och ser också fram emot att få länkar om detta.
Vad jag har sett, har antalet människor inlagda på sjukhus i Sydafrika ökat betänkligt på sista tiden, och många av patienterna är barn. Men inte så många svåra fall verkar det som, det är ju tur.
Den där gamla kunskapen förstår jag inte varför du måste upprepa så många gånger.
Ja, naturligtvis hoppas WHO att få fram mer information så småningom om den nya varianten. Men de har visst uttalat sig om den redan. Variant of concern.
Vilken första kom? Tror du missade några ord där.
Känner inte för att det är läge för att justera vad jag skriver, speciellt inte eftersom jag inte förstår vad - bara för detta - syftar till. Förstår inte heller vad du anser jag ska låtsas, och ja, jag är rädd för att du kommer att upprepa diverse saker, som du brukar.
Att det finns ett facit i slutet av något, är en plattityd som jag inte förstår varför du ens påpekar.
Jag börjar inse att Omikron går över till området mer smittsamt och mindre farligt.
Och förstår du vill glömma av det du sade innan.
Och allt jag gör under tiden, det är lutar mig tillbaka och inväntar facit
Syns då, men nått säger mig det kommer bli som nu, tystnad i det påståendet som vi nu sett ett litet tag.
Ett råd till dig nästa gång, inväxta fakta istället, så slipper det bli så galet fel för dig.