FDFMGA skrev 2020-08-09 21:34:17 följande:
#4246 KlantSmurfen skrev 2020-08-09 19:04:06 följande:
Alla som har dikuterat med herr ad hominem fattar varför jag kallar honom för det, han har ju en tendens att predika om hur fel det är med ad hominem och ett par inlägg senare hittar han på något om den han diskuterar med så han själv kan göra ad hominem argument.
Ordbajsar han fortfarande högerextrem eller har han kommit på något nytt?
Ni båda har ju en tendens att missförstå med flit för att kunna angripa meningsmotståndaren samtidigt som att ni vill ge ett sken av att ni är så duktiga.
FDFMGA skrev 2020-08-08 22:00:14 följande:
#4200Ursäkta.
Jag hade för avsikt att skriva att jag inte är släkt med klyban, men glömde det i hastigheten.
Jag är inte mycket för det nyauktoritära modet att ge öknamn till nick.
Men det finns ju folk till allt - och företeelsen är rätt vanlig i vissa politiska trådar, eller sådana som handlar om klimatet, och då i förstone inte debattklimatet.
" Jag hade för avsikt att skriva att jag inte är släkt med klyban, men glömde det i hastigheten. "
freudiansk felsägning
" Jag är inte mycket för det nyauktoritära modet att ge öknamn till nick. "
Duktig pojke men du bevisar ändå min poäng när du själv tramsar med "nyauktoritär"
Inte direkt oväntat.
Men det finns ju folk till allt - och företeelsen är rätt vanlig i vissa politiska trådar, eller sådana som handlar om klimatet, och då i förstone inte debattklimatet.
Jag har sällan någon uppfattning om vad alla vet - bara oss emellan uppfattar jag detta i vissa kretsar mycket vanliga retoriska grepp som lika osjälvständigt som ogenomtänkt.
Jag tror inte ens att alla som sett dig gå till storms mot feminism, Greta Thunberg, etcetera utifrån en hemsnickrad evolutionspsykologi med vidhängande länksamling vet varför du envisas med att skapa öknamn
Jag noterar att du inte begrep varför jag skrev "Jag hade för avsikt att skriva att jag inte är släkt med klyban". Det förvånar mig inte
Jag besvarade alltså din fråga om jag är släkt med den person du har gett ett öknamn. Jag tycker illa om företeelsen att tilldela folk öknamn, därför var det ett förbiseende från mig att inte rätta dig. Det kunde ju annars verka som att jag tyst accepterar ditt vurmande för att ge folk öknamn.
Hoppas du får en nöjsam afton med din citatsamling. Om inte så finns det en tråd, visserligen några är gammal, där forumets dåtida nyauktoritära tävlar om vem som kan hitta på det bästa öknamnet.
Vill du att jag ska länka till den
De som kommer ihåg mej och vad jag skriver om feminism vet det, det är vänsterns pseudofeminism och genusflum jag kritiserar
Med tanke på att du gillar att fultolka det man skriver för att kunna angripa meningsmotstådaren så du slipper ha en konstruktiv diskussion får du gärna länka till inlägg där jag "gått till storms mot Greta" för att visa att du inte gör som vanligt men magkänslan säger att du inte kommer att länka till några inlägg som bara finns i din fantasi
Däremot har jag har drivit med de som låtsas bry sig för att få 'likes på Facebook', kan inte vara så svårt att skilja på det.
Att vetenskap skulle vara hemsnickrad är också något som du hittat på, vet inte vad det beror på, att du har en preferens för ovetenskapligt genusflum och samtidigt inte är kapabel att ha en konstruktiv diskusssion om det kan ju vara en förklaring till varför det enda "argumentet" du lyckas få till är att håna.
"
Jag tycker illa om företeelsen att tilldela folk öknamn.."
Du påstår det men "nyauktoritär" och annat skit du ordbajsar är ungefär som ett öknamn men också med tillhörande åsikter som du tillskriver andra
"
Det kunde ju annars verka som att jag tyst accepterar ditt vurmande för att ge folk öknamn."
Vurmande? Det är bara två som fått öknamn, "jag är inte kränkt" är den andra tangentbordskrigaren.