Pope Joan II skrev 2020-06-02 16:02:09 följande:
Det var en lustig fråga för att komma från en person som inte svarade på frågorna ställda av mig bara för en liten stund sedan.
Jag tycker fortfarande att det är obegåvat eftersom det förändrade sökmönstret till vårdcentralerna kommer sig av Folkhälsomyndighetens egna rekommendationer (och bristerna rörande hanteringen av pandemin, den senare har helt naturligt medfört en stor otrygghet för människor).
Jag tror att det är uppenbart för alla som läser mina och dina inlägg att det inte är jag som saknar kunskaper om hur och för vad skiljetecken används.
Hur är det obegåvat att använda normalt fungerande verktyg?
Och hur det är obegåvat att anpassa sig när verkligheten ter sig annorlunda och utöka den?
Undrar då det är det verktyg man alltid använt, och att folk slutar gå till VC är det som gjorde studien felaktig.
Detta berättade man på PK, och man berättade också att man riktade blicken mot blodgivare och hoppas på bättre tvärsnitt där.
Man berättade också att bland ?-19år, så såg man en normal ökning av antikroppar, som man skulle förvänta sig i de andra grupperna också med de utökade testerna för antikroppar och bland blodgivare.
Man berättade också att man börjar misstänka att det finns andra parametrar för antikroppar, men att man inte riktigt vet dessa än.
Därav min fråga och om du hade lyssnat på PK.