Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Anonym (man) skrev 2020-07-06 16:44:56 följande:
Here we go again...Det har ju redan påpekats för sig minst 150 ggr att ingen har bestridit när viruset kom in till Sverige... dock finns det inga som helst bevis för att det skulle vara anledningen till det fiasko vi ser idag. DET är helt och hållet dina egna fantasier och spekulationer, jag skrev till och med ett exempel på skillnaden mellan spekulationer kring fakta och själva faktat i sig.... men du fortsätter ändå att framföra dina egna fantasier om varför det blev som det blev som fakta och påstår att folk "glömmer" att ta med det i sina argument. Varför i hela friden skulle någon vilja ha med dina spekulationer i sina argument?
Kan du inte en gång och för alla lära dig skilja på dina egna spekulationer och fakta klyban? Det blir så oerhört infantilt att hela tiden behöva påpeka skillnaden för dig. Om jag vore du skulle jag söka hjälp med att förstå skillnaden mellan fakta och spekulationer kring fakta för du verkar ha uppenbara problem med det. Jag tar exemplet igen se om det fastnar denna gång (oddsen är små jag vet).
FAKTA: Olle fiser i skogen
SPEKULATION: Olles fis är anledningen till issmältningen i världen
på samma sätt är...
FAKTA: Smittan fanns här i December
SPEKULATION: Det är anledningen till att det gått åt helvete för Sverige