Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Kanske kan vi roa oss med kvickheter, sarkasmer och annat hån i morgon då, om du är trött?
Dröm sött, i morgon kanske det är klart att Trump är president i 4 år till, då blir idiotin på sociala medier svårslagen.
Har redan bestämt mig redan för 4 år sedan att jag skulle bara diskutera trumpen flitigt och hans lögner tills nästa val.
Sure nått inlägg blir det nog, men inte så flitigt och grundläggande som de senaste 4 åren, blivit många upprepningar då fascister och nazister tenderar vara i överflöd i dessa trådar, och de tycker inte om fakta, forskning och saklighet för uppnå konsensus.
100000 nya smittade idag, och nytt rekord av smittade igår på 84k har jag för mig, så en otrolig ökning på en dag.
Döda ligger på ca240000 tusen, det finns flera som för detta samtidigt, så en del siffror är lägre.
Även om vi leker med tanken Joe vinner, så kommer Joe ha det hopplöst svårt och reda ut den röra trumpen skapat genom strunta i frågan.
Hörde de i taskforce om hur de kom dit och trodde det skulle vara en stor maskin emot COVID-19 och folk som understödjer för lösa frågan bästa sätt, men dom sa de fick stå där ensamma nästan.(plus taskforceen för COVID-19)
Det komerm kosta Joe mycket tid att starta upp en ny traskforce och bättre, 6-9 månader är väl det troliga på den punkten.
Men däremot kan ju Joe dagligen mana att man följer de råd som minskar smittspridningen.
btw vilken skillnad det är på Löfven och föredettingen, Löfven stannar hemma i karantän för att ha mött något som liknar ett tredjehandsmöte, dvs Löfven personligen inte ens träffat den bekräftade smittade direkt.
Och föredettingen står och hostar och snörvlar i riksdagen och gnäller om att jag följer minsann reglerna, trots symtom inte var borta.
Enkelt och sen vem som är seriös politiker och vem som är en populistisk politiker när man gör så.(Lägger ingen åsiktsgrund där, då jag måste göra detta tillägget, för annars tror man inte det handlar om COVID-19)