Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Lena Einhorn är väldigt kritisk till Fohm just nu. AT hade förstås inget att komma med.
Lena Einhorn är väldigt kritisk till Fohm just nu. AT hade förstås inget att komma med.
Är du inte vaccinerad, eller? För i så fall är man ju inte alls lika smittsam, som det står här också.
Oj oj, inga rätt för professorerna i den här tråden enligt kommissionens delbetänkande efter de studier de initierat. Smittan kom visst med Italienresenärerna efter lovet vecka 9. Där ser man.
Kommissionen framför väldigt likartade åsikter och kritik som jag och andra gjort i den här tråden. Väldigt lika faktiskt.
Kommisionens rapport motsäger de uppgifter om olika virusmutationer som pekar på att smittan från Italien- och alpresenärerna inte var det som skapade den stora initiala smittan.
Det ska bli intressant att se hur dessa resonemang utvecklas och vidare utreds. Det finns en del material i tråden om just de olika strains som spreds i samhället.
I övrigt tar kommissionen upp saker som lagar, samhällsorganisation, arbetsvillkor och beredskap inkl beredskapslager.
Kommissionens rapport är inte heller olik det jag och många andra fört fram i tråden. - Väldigt lika faktiskt.
Noterar att det fortfarande finns ett gäng skräniga gäss i tråden där även kommissionens andra betänkande blir till vatten.
Allvarlig, Coronakommissionens andra delrapport är i ingenting lik kritikerklustrets kritik i den här tråden.
Delrapport en har inte ett spår eller en tillstymmelse till hån, påhopp, förlöjligande eller grälsjuka.
Ska någon behöva det och nått som alla vet om, utom klustret?
Dock förstår jag det är tråkigt att påstå nått om Regeringen, och sen har vi inget ministerstyre.
Yup, det vet vi redan, men detta är den mest svårintagna fakta för vissa att ta in här.
Och att vi fick en helt annan hand tilldelat oss med smittan än våra grannar, och AT och IT strainen lyckades vi trycka tillbaka bra.
Men eftersom vi redan hade fått handen tilldelat oss, så spelade det ingen rol som du kommer ihåg.
Och vi vet alla att du inte glömmer.
Vem beundrar FHM, de återger ju bara det som den samlade forskningen berättar för dig och åtgärder so grundar sig i vetenskap och beprövad erfarenhet.
Men sant, du haft chansen att läsa innan till om uppdraget och om att vaccinerade inte ska behövas testas och du har fått detta på silverfat.
Och ändå kommer vi aldrig till punkten vad som skulle vara fel, utan det är bara inlägg som jag nu citerade vi får.
Så det större frågan är, varför kritisera och sen inte stå upp för din kritik.
Är det så enkelt att du inte klarar av att stå upp för din kritik och eftersom vi fortfarande väntar på dig.
Hehe, ne, det är som senaste rapporten som ni också missförstod svårt i sin iver av politisk agenda.