Anonym (man) skrev 2020-05-18 15:50:08 följande:
Sådärja och så börjar vi om från början och pladdrar på om hur viktigt ekonomin är men utesluter hur man ska kunna rädda så många liv som möjligt OCH ha ekonomin intakt.... har du några svar på det Klyban eller tänker du bara pladdra på om hur viktig ekonomin är?
Du envisas i inlägg efter inlägg med att proppagera för att vänta tills allt är över, dvs du vill att vi ska sluta kritisera Sveriges taktik och hålla tyst tills det är över.. att du sen tar på dig offerkoftan och påstår dig fått munnen full med ord av andra gör det inte mindre sant.
Frågan var som sagt inte om du ifrågasatt konspirationsteorier utan om varför du håller med om att dessa konspirationsteorier hänger ihop med all annan kritik. Du slingrar dig som vanligt.
Jag pratar om åtgärder för framtiden, och att dessa kommer kosta mycket för upprätta att vi skyddar de äldre och riskgrupper.
Nope, inte en enda gång har jag sagt vi ska göra nått först efter, eller ska sitta stilla och vara tysta.
Det får stå för dig, då du sa det inte jag.
Nej, konspirationer är inte intresserade av annan fakta som inte överensstämmer med ens konspirationsteori.
Och har inget med kritik och göra överhuvudtaget, men sure, de cherrypickar detaljer som att viruset komerm ifrån våtmarknaden i Wuhan och inte är tillverkat i ett labb.
Även konspirationer är farliga för liv och hälsa, se bara på Zika i Brasilien, där youtube och facebook stängde av användare som spred konspirationsteorier.