Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Karantän innebär att man inte får gå ut. Det är inte att leva som vanligt, som alla andra.
T.o.m. en person som är så munskyddskeptisk så det....stänker om det (HA) kan ändra sig när argumenten för blir helt enkelt omöjliga att ignorera. Precis som hela världen då, förutom....jaja, ok jag ska inte tjata.
Varför behöver man vara så våldsamt skeptisk gentemot forskning från Kina? Jag hänger inte med nu, på riktigt. Varför så viktigt att begränsa sitt liv?
Nordkorea? Har du rapporter från Nordkorea ang. det här? Dela då gärna, för jag har inte sett några.
Ja, det kom liknande grejer från England. Ska man va skeptisk då också, eller....vad ska jag göra, berätta för mig xD
Nej givetvis är noll mask, som filtrerar 0%, bättre. I andra länder fattar folk detta, men inte i Sverige där ingen fattar att man ska tvätta händerna trots att man använder mask.
Om det inte finns bevis vare sig för eller emot, då är det alltså Tegnells egna personliga övertygelse som styr Sveriges munskyddsstrategi?
The results of the European and US populations were not significant, possibly owing to the limited sample sizes in the mask-wearing cohorts (Figure, D).