Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Jag tillhör inte klustret som upphöjt lättkränktheten till den skönaste av konster
Inte min erfarenhet precis, visst sker det lite närmare kontakter.
Men i stort så sköts det bra på de flesta håll, till och med i julhandeln, vilket förvånar mig en hel del.
Oki, blev perplex till påståendet först.
De studier som kommit ut, har inte alls varit nått direkt stöd för munskydd.
Så vi får se.
Du har ett eget ansvar också, och springer du som person ute och sen hem till sina äldre och de få riskgrupper som är kvar.
Ja, då är ju det ditt eget fel du smittar, inte någon strategi eller annat.
Min föräldrar börjar prata om det ska firas jul, vi är inte speciellt många, men känns helt fel som det ser ut idag.
Dock har jag bestämt mig att vänta 10 dagar till innan beslut tas, men som det ser ut idag komemr jag säga nej, det pallar inte mitt samvete med.
Just för de är gamla och att det känns som en ren chansning, och så viktig är inte jul för mig.
Och nått säger mig de kommer bli förbannande på detta, bryr jag mig inte om när det kommer till denna punkten.
Dock ser vi ett sätt och diskutera, som hela tiden faller tillbaka till vissa element i dessa forum.
Och där man hela tiden ska glömma av saker som är till nackdel för ens större argumentation, vi ställer frågan, det är allt vi kan göra.
Dock ett mycket lustigt sammanträffande.
Leroy Gibbs:
Rule 39: There is no such thing as a coincidence.