Pope Joan II skrev 2020-05-04 10:35:54 följande:
Jag ska be att få tråden borttagen. Jag är helt ointresserad av att diskutera med dig, du har ju - som du mycket tydligt visar i inlägget jag citerat - inte ens begripit grundförutsättningarna för trådens existens.
FDFMGA skrev 2020-05-04 10:08:01 följande:
Jag tror på fullt allvar att man inte ska läsa inlägg på FL om man är i affekt - eller åtminstone inte svara.
"än i Sverige och de länder där man nu successivt öppnar upp mot smittspridningen"
Jag tror inte att det kommer att skilja särskilt mycket i smitta, dödstal, allvarligt sjuka mellan exempelvis Sverige och Norge om några år.
Däremot så kommer de ekonomiska konsekvenserna att slå hårt mot de länder vars ledningar drabbades av coronapanik.
Fult av dig att så ofta anklaga andra för att "gallskrika", "vara panikslagna" och "i affekt". Särskilt fult i den här tråden som hade ett uttalat syfte att vi som är kritiska mot Sveriges handhavande av pandemin skulle få lufta den kritiken. Tråden var inte till för att du och mångpostande Andrea skulle använda den för att tillrättavisa mig och andra.
Jag ska anmäla den nu och hoppas få den raderad.
Finns inte en ända religiös som skrivit i denna tråden är du verkligen säker på att dom tar bort den och stänger av användare utan en riktigt bra anledning då?