• Anonym (TS)

Varför är ni män otrogna?

Ja men precis, varför är ni män otrogna? Beror det alltid på ett dåligt sexliv hemma eller vad söker ni? Jag har själv varit med en gift man och undrar på riktigt vad som driver er? Jag tror inte svaret jag fick av mannen jag låg med är helt sant och vil ha fler åsikter...

• Svar på tråden Varför är ni män otrogna?
  • StevenDiese

Jag blir lite vit, kränkt man när du skriver så.

Tror du drivkraften är annorlunda än hos otrogna kvinnor.

• Fjäril kär

Av samma anledning som kvinnor är otrogen...

Bekräftelse, kåt, uttråkad, känna sig het på marknaden, för att man kan, för att man vill, egoboost, egoistisk, odräglig, van att få som man vill, man tar det man vill ha, verklighetsflykt, omdömeslös, man har nån diagnos, dåligt förhållande, bra förhållande, tänder på det förbjudna, man vill äta kakan och ha den kvar, man får uppriktiga känslor, alkohol .... Osv osv i all oändlighet...

• xSpinell

Av samma anledning som mitt ex var fast hon var kvinna.

Att det var tråkigt efter ett tag i förhållandet .
    Det hände ju inget nytt o spännande .

Men det är snart 30år sedanSkål 

• Anonym (Yadda)

Otrogen jag aldrig varit har.
    Men kort livet är och många tuttar känna på man vill.

• Anonym (Lzlx)

Jag var otrogen i mitt första förhållande och blev lämnad för en annan. Sedan har jag förändrats och blivit sårad mycket illa 2 gånger.

Jag litar inte på tjejer eller killar.

Jag kommer nog inte att ingå i ett förhållande igen. Det är sorgligt. Alla är eller kommer att vara otrogna. Det är verkligheten.

• Anonym (V)

Tror inte det är någon skillnad gentemot varför kvinnor är otrogna.

• Anonym (TS)
    StevenDiese skrev 2020-04-24 11:59:50 följande:

Jag blir lite vit, kränkt man när du skriver så.

Tror du drivkraften är annorlunda än hos otrogna kvinnor.

Kränkt??? Ok... Jag vet inte drickraften hos otrogna kvinnor men ville veta männens, därav min fråga!
  • Anonym (TS)
    Anonym (V) skrev 2020-04-24 14:42:14 följande:

Tror inte det är någon skillnad gentemot varför kvinnor är otrogna.

Så är det kanske, vet du varför?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Lzlx) skrev 2020-04-24 14:30:26 följande:

Jag var otrogen i mitt första förhållande och blev lämnad för en annan. Sedan har jag förändrats och blivit sårad mycket illa 2 gånger.

Jag kommer nog inte att ingå i ett förhållande igen. Det är sorgligt. Alla är eller kommer att vara otrogna. Det är verkligheten.

Fasen va tråkigt att höra!!! Jag har aldrig varit otrogen men medverkat till otrohet...
  • Anonym (TS)
    Anonym (Lzlx) skrev 2020-04-24 14:30:26 följande:

Jag tror inte på att alla är, eller komma vara, otrogna!
Svar på tråden Varför är ni män otrogna?