Inlägg från: Hannis1983 |Visa alla inlägg
  • Hannis1983

Någon mer som precis plussat

Får man hoppa in här trots att tråden varit aktiv länge? 

M
  • Hannis1983

Kul! Beroende på om man ska gå efter senaste mens eller ägglossning är det 1/6 eller 30/5 beräknat här.
    Vi hade ett missfall i februari så tar ingenting för givet. Det känns lite skönt att gått förbi dem veckan i alla fall, mår illa denna gång så det ser jag som ett bra tecken. 

Har tre barn sedan innan, tre grabbar på 16, 10 och 7 år 😊

• Hannis1983
    Frusan skrev 2023-10-04 12:48:12 följande:
    Min äldsta är 16 hon med, hon är superglad över att äntligen få bli storasyster :)

nej men tar som en dag i taget nu och är betydligt mer medveten om risker än när man var yngre. Hoppas allt kommer gå bra med lilla bebben i magen. Jag mådde galet illa i drygt 3 månade, men när det väl släpper så glömmer man fort hur illa man kan må :)
    Min äldsta är den enda av barnen som vet och han blev väl inte superglad direkt. Han bor hos mig heltid, min andra två bor varannan vecka och likaså gör mina tv0 bonusar på 9 och 7 år. Tror han tycker det är rätt skönt att vara ensam varannan vecka och det försvinner ju ni 🤣 

Kräktes massor med alla, med äldsta i 21 veckor så får se vart det tar vägen 🙈
  • Hannis1983
    Frusan skrev 2023-10-04 18:58:09 följande:
    Haha nä det är väl kanske annat när man redan har ett gäng syskon. Får väl se hur länge hon tycker det är skojigt när lillasyster blir i lärgå åldern och ska sno alla hennes saker :) 
    Åh fy tusan, hoppas det inte blir så illa för dig den här gånge!
    Jag tror han kommer bli glad när bebisen väl kommer innan dess kan han grymta över det 🤣
Svar på tråden Någon mer som precis plussat