Någon mer som precis plussat
Hej hopppar in här , äntligen en tråd för mig! Jag fyller 43 om några dagar och plussade för några veckor sedan , är i vecka 5+2 , så tidigt ännu ?och är livrädd för missfall!
Har 3 barn sedan innan med samma man i åldrarna 6,8,13 . Kände inte att jag var färdig med barn än men ångrar att vi inte försökte tidigare för under De 2 åren vi försökt nu så har jag fått 3 missfall i rad ( MA) , alla i vecka 6 och är nu gravid för fjärde gången . Det som skrämmer mig är att gå på ultraljud igen och få konstaterat att den inte lever än en gång:( Är självklart så tacksam för de barn jag redan har men min längtan är så stark efter en till att jag vägrar ge upp ! Gjorde missfallsutredning i höstas och inga fel, bara åldern sa hon . Fått ultraljud i vecka 7+0 men väntan känns så lång Tycker inte jag känner mig specielllt gravid iheller , bara lite kisisnödog då och då och jag hade mer ont i brösten i början , jag mår för bra om jag jämför med minA andra graviditeter . Vad gör man om det är missfall, IVF? Är det lönt i vår ålder ? Hade amh 16 pmol i höstas , men det säger ju inget om äggkvaliten?