Bebis2021 skrev 2020-06-17 09:41:29 följande:
Jahapp då har man varit på vul och fått se ett hjärta som slår,men givetvis känner man sig fortsatt oroligt :( så jobbigt! Men givetvis glad å lycklig över de fina man fick se, men jag har fortsatt inget som helst illamående eller avsmak för kaffe som jag ALLTID tidigare haft, så därav min oro samt ett MA tidigare i vår.. nåväl jag hade räknat ut att jag var i 8+1 men enligt vul är jag i vecja 7+6, alltså bara två dagar bak och enligt barnmorskan helt normalt, men då blir jag även orolig där, om de inte växer på som det ska? Åh så frustrerande, aldrig varit så här överanalyserande och orolig, känner ju att nu måste jag försöka släppa oron och vara glad men alltid är de något man oroar sig för, jag fick iaf ett till vul att göra om tre veckor för att jag ville få se att de växer som de ska så de kändes väldigt tacksamt
Ni som vart på vul har det diffat med någon dag hit eller dit?
För mig diffade det en hel vecka :( så det oroar mig mycket, att nåt är fel... har nästa vul/ul om 2 veckor, så får se då om allt är ok, väldigt nervös. Men då är iaf sambon med mig om nåt är galet...
Brösten är väldigt ömma, mår illa och fryser kvällstid och äter ofta. Hoppas så vår lilla kotte mår bra <3