Cykelstöld skrev 2020-10-29 10:15:40 följande:
Jag känner mig också väldigt svankig, man känner sig så löjlig nästan när man går med hela ryggen inåt, rumpan ut och vaggar fram haha. Jag mäter däremot under snittet med magmåttet (men fortfarande på kurvan, nytt mått på måndag så får vi se) så jag slipper de kommentarerna... än så länge.
Meddela hur det gick med bebis sen! Låter ju som att han mår bra egentligen men jag förstår oron. Det verkar vara så olika det där, hade ju varit tacksamt att kanske ha en lugnare bebis först och en mer aktiv som nästa så man inte jämförde och blev orolig pga det...
Haha, ja man känner sig lite som en anka. Jag skulle gå upp på tredje våningen på ett ställe idag, grymt tungt!
Hoppas det går bra för dig på måndag, men det gör det säkert eftersom du ligger innanför linjerna i kurvan :)
Ja man blir lätt nojig men allt lät bra idag när jag var hos bm, skönt, och nu är han i full gång igen. Bm sa att det inte är ovanligt att bebisen byter rörelsermönster eller precis som vi är tröttare ibland och piggare ibland.
Vad har ni i blodvärde? Jag äter järntabletter varannan dag och hade idag 116. Funderar på om jag ska ta varje dag istället.