BF Januari 2021
Här blev det MA...känt det på mig sista 1,5 veckan...minskade symtom och sen små skvättblödningar över helgen.
Så fått tabletter nu att starta igång med...
Här blev det MA...känt det på mig sista 1,5 veckan...minskade symtom och sen små skvättblödningar över helgen.
Så fått tabletter nu att starta igång med...
Har precis kommit hem från ultraljud i förberedande för NIPT nästa vecka. Allt såg jättefint ut, mätte 3 dagar före förra ultraljudet nu och hade en jättebra gynekolog som visade allt han kunde se ordentligt. Är 10+1 idag!
Vi gör NIPT privat ur fickan för säkerhets skull.
Jag fick också äntligen svar på NIPT, låg risk allt och en flicka!
Jag är 18+2 idag, tror jag har känt bebis någon gång förra veckan men jag är inte helt säker. Jag har i alla fall ultraljud imorgon, väldigt nervös.. Hoppas innerligt att hon mår bra där inne.
Grattis till er båda! Så skönt att allt såg bra ut :) Nu ska jag bara vänta i 5 dagar till, sen är det vår tur också.
Försök nu njuta allt ni kan och det kommer säkert att gå bra på uppföljningen också, Cykelstöld :)
Jag var också på RUL idag och allt såg bra ut här också. Det är så underbart och så mycket att vara tacksam för!
Vi visste ju redan sen innan att det är en liten pojke och ultraljuds-sköterskan sa idag att det inte var nån tvekan om den saken, haha! Storebror fick titta på bilden och filmen av lillebror och var måttligt intresserad :)
Eftersom detta är vår andra och det blir en pojke igen så kommer vi nog inte handla så mycket kläder eller annat nu innan. Säger jag nu i alla fall...vet hur svårt det är att låta bli :D I vilket fall kommer vi säkert att köpa en del efter hand, när/om vi märker ett behov.