Jag är i 5+3 idag och känner inte mycket heller. Mår prima faktiskt och jag hoppas det fortsätter så. Har inte lust med extrem trötthet eller illamående med tre barn hemma. Ibland kan det värka lite i livmodern och ev lite trött ibland men jag är överlag en tröttis så svårt att veta om det är pga graviditet. :P
quote=80417989][quote-nick]Bebis2021 skrev 2020-05-21 16:16:07 följande:[/quote-nick]Jag ska enligt uträkning vara i v 4+3 men har inga symtom alls, haft lite molvärk/ilningar som kommer å går samt extremt trött vilket ja alltid blir under tidig graviditet, å minns jag rätt sen mina tidigare graviditeter brukar jag börja må illa kring vecka 6-7 nån gång. Men blir ändå som lite orolig och mer att jag nästan längtar efter illamående osv för att ha lite mer "säkra" symtom, jobbigt att tiden går så sakta vill helst bara spola fram förbi största missfallsrisken, aldrig förr varit orolig men nu är de väl pga sent MA som man inser att de inte alltid går bra, så då oroar jag mig mer nu känner jag någon annan i samma vecka med lite symtom?[/quote]