Inlägg från: kolsyrade |Visa alla inlägg
  • kolsyrade

BF Januari 2021

Här är en till som plussat! Första barnet, plussade med testa tidigt-test idag äl+12, bim -3. Beräknat förlossningsdatum 13 januari. Var så himla säker på ett blankt test så är lite chockad :) 

• kolsyrade
    Vonlinne skrev 2020-05-04 20:29:54 följande:

Mitt första inlägg på Familjeliv så hoppas jag gör rätt. Vi plussade i helgen, beräknat 10 januari om vi förstår det hela rätt. Första barnet så det är verkligen miljarders tankar i huvudet och inte desto mindre av allt kopplat till Corona. Är det första barnet för er andra? Och hur tror ni vi med BF i januari kommer påverkas? Hoppas starkt på att det lagt sig lite tills dess.

Första barnet för oss också, bf 12 januari. Hoppas verkligen också att det lugnat sig med corona tills dess. Har precis bokat inskrivningsbesök till vecka 10 (vecka 4 nu) och då får mannen inte följa med. Tänkte innan att det skulle vara lugnt men nu känns det rätt trist... Hoppas att de kan lösa så att han kan vara med på videolänk åtminstone. 

Drömde att jag fick missfall i natt, och från att inte ha varit ett dugg orolig är jag nu väldigt orolig. Men hoppas på det bästa. Vill verkligen bara kunna glädjas och njuta. Har beställt hem en svindyr gravidkudde åtminstone, har längtat efter en sådan i flera år så det tänker jag att jag kan unna mig oavsett det blir bebis i januari eller inte!
Svar på tråden BF Januari 2021