Varför finns det så många idiotmän?
Jag förstår det inte heller. Var lär de sig beteendena? Jag tänker på t ex de många socialt efterblivna män som skickar dic pics till tjejer och kvinnor, utan att förstå att ingen vill ha bilderna och det är efterblivet att vräka ut sitt mest privata, ta kort och skicka runt sitt mest privata hej vilktkors och tvärs till folk som varesig bett om det eller vill ha det. Sedan att skriva till främmande minderåriga, tjejer, kvinnor och äldre "hej, vill du ses och knulla på riktigt" och grova könsord med totalt narcissistiskt fokus på att endast kunna ha sitt egna perspektiv och projecera det de vill på andra som utsätts - det är efterblivet. Att vara så totalt uppblåsta i att berätta vad DE vill hela tiden, trots att de inte är tillfågade. Tjatar om "jag, jag, jag, bara jag" hela tiden i alla samanhang trots att ingen har bett dem tala om sig själva. Sedan den efterblivna fixeringen om att informera tjejer, kvinnor, minderårigaoch äldre tanter om vad de gillar, återigen trots att ingen undrar vad de gillar. De tar sig för stora friheter, vartkommer gränslösheten från? Vad kommer det ifrån att de tjatar om vad de gillar som att någon annan än de själva skulle bry sig vad de gillar?
Dessutom denna lättkränkthet, vart kommer den ifrån?
Att först gå över andra människors gränser och när då folk reagerar med att stoppa beteendet börjar det lipas, vart kommer det ifrån?
Att de är så bortskämda att de tror att deras vilja är viktigast, vart fan kommer det ifrån?
Att vilja köpa kvinnor för att förgripa sig på dem trots att det gör illa kvinnorna, vart har de lärt sig att det skulle vara okej?
Dessa superegoistiska, empatilösa, personlighetsstörda beteenden som jag listat här, när gick det fel i uppfostran så att det blev så här?
Det är nog nu! Gränser sätts!