• Jamesdio

Varför finns det så många idiotmän?

Män och kvinnor beter sig som svin för att de kan.

Sedan vill jag skylla mycket på att samhället har blivit så fokuserat på feminism och allas lika värde men verkar ändå vilja stöpa alla människor i samma form, könsskillnader ska suddas ut trots allt tjat om att vi gillar olika och stöd till homosexuella, transsexuella och uppmuntran till att inte definiera sig som man eller kvinna. Och det ska daltas till förbannelse från förskolan till graven. Krav har försvunnit, samhällsansvar finns inte och individualismen har frodats. Jag, jag, jag.

Män och kvinnor är biologiskt olika, har olika beteenden, egenskaper och fallenheter. Om vi tog tillvara på allas förmågor på ett bättre sätt och samarbetade för allas bästa skulle vi kunna undvika att en del idioter formades. Men några kräver förstås större insatser och för en del är det nog bara längre fängelsestraff,kastrering och utvisning som gäller. Vi kan ju börja med att inte aktivt importera blivande (eller redan fullt utblommade) idioter.

Långa fängelsestraff för de vidrigaste brotten tycker jag är en självklarhet. De personer som begår dessa är nog redan bortom all räddning så det bästa är att de inte får vistas ute i samhället där de kan begå nya brott. För den som fortfarande har lite vett kvar i skallen kan vetskapen om det väntade långa straffet verka avskräckande.

Svar på tråden Varför finns det så många idiotmän?