Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Kvinnor hur reagerar ni när ni har träffat någon som ni gillar/blivit intresserad av?

Du ställer två helt olika frågor. Frågan i rubriken har inget att göra med det du frågar i texten.

• Fjäril kär
    Anonym (Vill bara ha en helst för sig själv?) skrev 2020-04-15 07:23:14 följande:

Nej. Inget dejt eller flickvän. Bara misstanke av att intresse dykt upp i luften. Jag har haft den erfarenheten förut och det är i princip samma mönster. Någon gillar mig. Jag får inte vara med i grupp, men går alldeles utmärkt att höra av sig till mig när det kommer till enskilt träff.

Du förstår inte skillnaden på att umgås flera av samma kön enskilt och att vilja umgås med dig privat?

Det handlar inte om att du inte får vara med utan handlar om att man kanske pratar privata tjejsaker som inte angår en man. Varför ska jag prata sex, mens, underliv och senaste dejten med en man närvarande? Det skulle inte vara bekvämt.

Jag hänger gärna med killkompisar men på tu man hand. Eller i hans killgäng.

Detta har ingenting att göra med huruvida någon är intresserad av dig eller inte. Man delar inte allt med alla oavsett relation.
Svar på tråden Kvinnor hur reagerar ni när ni har träffat någon som ni gillar/blivit intresserad av?