Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Utomkvedshavandeskap eller missfall?

Hej! Jag undrar om någon har varit med om något liknade. Ska berätta min jobbiga situation, ska försöka hålla den kort.

Började med att min mens inte tog slut, ringde gyn efter blödit i 10 dagar hon bad mig göra ett grav test och ringa dagen efter så man kunde utesluta det, till min förvåning var det posetiv.

Åkte till gyn i onsdags och hon sa missfall, kände att nåt är fel så på torsdagen åkte jag till gyn akuten och dom misstänke utomkvedshavandeskap.

In på söndagen igen och gjorde hcg prov och senare ringde dom och sa att den gått upp normalt och det är en normal graviditet men skulle komma in efter 1 1/2 vecka för nytt ul.

Åkte in dagen efter igen för blödde o ont i magen.

Så nu misstänkte dom utomkvedshavandeskap igen då dom inte såg nåt i livmodern förutom en tjock slemhinna (kunde tyda på tidigt gravid) men någon avvikelse på vä äggstocken.

Nu har jag precis varit inne igen och tagit blodprov och måste vänta till eftermiddagen att dom ska ringa.

Jag blöder och har mensvärk. Har nu blött i 18 dagar.

Är så förvirrad och blir helt galen av detta.

Ska ja släppa hoppet om en liten bebis? Är det missfall eller utomkvedshavandeskap?

Jag blir helt dum i huvudet av detta. Snälla berätta era historier även om dom inte är posetiva.

Kram från orolig mig.

• Svar på tråden Utomkvedshavandeskap eller missfall?
  • Anonym (Orolig)

Puff

Svar på tråden Utomkvedshavandeskap eller missfall?