Fråga till porrtittande män.
Önskar jag hade en man som blivit mätt på bara mig och inte behövde få utlopp för något begär genom porr, för det känns som att det är just det han får. När han ser på porr så har han fokus på det medan han onanerar, att det är tjejerna där som är föremål för hans upphetsning, men när jag sitter mellan hans ben och suger honom så har han fokus på sin kuk, känns som att jag inte är föremålet för hans upphetsning då. Han påstår att han främst ser på porr under perioder vi har mindre sex och att han gör det för att han saknar mig, men om han verkligen saknar mig så vore det väl mer logiskt att runka till mina nakenbilder än till helt andra tjejer? Har både filmer och bilder där vi har sex och även enbart nakenbilder på mig. Hans ursäkter och argument stämmer inte för han ser på porr även dagen efter vi haft sex så det är inte p.g.a sex brist. Har tröttnat på att ta initiativ och förföra honom för jag vill ju också känna att han hungrar efter mig och längtar efter min kropp. Min egna hemmasnickrade teori är att jag är föremålet för fysisk njutning men porren erbjuder den visuella tillfredsställelsen som jag inte kan ge eftersom för honom är jag vardag oavsett hur mycket sex vi har, spelar ingen roll om vi kör analt eller han blir avsugen morgon middag och kväll, så är det fortfarande bara med mig, hans vardag. När han svarade på varför han gillar porr och sa att det är för att "det ser skönt ut" så är väl huvudobjektet för hans kåthet en porrbrud som ser skön ut att sätta på än att det bara är en kuk som knullar en brud i röven. Framförallt så är den bruden inte jag, hans vardag som inte är spännande längre att se naken. Han ser en anledning att njuta av andra tjejer bara för att jag inte är hemma och istället för att vänta tills vi kan ha sex så väljer han hellre att onanera till porr! Blir sårad och ledsen och känner mig väldigt lätt utbytt till en bildskärm med okända tjejer som tydligen har extra allt.
Men jag tror du måste tagga ner lite gällande porren. Killar är annorlunda än ni tjejer och jag tror du ska försöka låta bli att analysera hans anledningar så mycket.
För egen del blir jag kåtare ju mer sex jag har. Kanske likadant för din man? Jag har flera gånger kommit hem efter att ha haft sex med en sexig tjej i flera timmar, och runkar och kollat lite porr.
Ja jag vet, vi killar är konstiga :)