Anonym (Alla fantiserar) skrev 2020-04-08 17:24:48 följande:
Jag ser på porr.
Mest som inspiration vid självsex.
Att tillfredsställa sig själv är vanligt och hälsosamt för både kvinnor och män.
Enligt min uppfattning är det mycket vanligt att kvinnor fantiserar om män från verkligheten när de tillfredsställer sig själva, t ex fantiserar om en arbetskamrat, sin systers man, sin mans bästa kompis, en granne, en hantverkare, en artist eller skådespelare, eller någon annan man från verkligheten.
Så som beskrivs i trådstarten kan man ju tolka det som att det är inte ens ok att läsa en vanlig bok eller se en vanlig spelfilm? Inte ok att fantisera?
På senare tid har jag medvetet valt att vänja mig vid och att öva mig i att oftast se på sådan typ av porr där jag i fantasin kan sätta in min egen fru i handlingen och i mina fantasier, gärna också scener där den kvinnliga skådespelaren/amatören till utseende och/eller sätt direkt liknar min fru. Detta nya sätt att se på porr har jag märkt stärker de underliggande tankarna, stärker muskelminnet och påverkar positivt min lust, min vilja och förmåga att tända på min fru, att uppskatta henne mer både i vardagen och i sexlivet.
Hon accepterar inom sig själv att jag tittar på porr men hon gillar inte att prata om det eller att ge mig sin tydliga bekräftelse. Det är helt ok för min del och jag väljer därför att visa hänsyn att inte skriva henne på näsan eller låta henne avslöja mig.
Ibland händer det att vi tittar på porr tillsammans och det ger mycket härliga stunder.
Hon vill inte tydligt berätta för mig vad hon önskar titta på.
Men en sak är helt säker, hon är inte intresserad av att se skådespelare/amatörer som liknar mig.
Jag har tolkat henne, spionerat lite oskyldigt och lagt mig vinning om att ta reda på vad hon gillar.
När hon är ensam gillar hon bl a att titta både på lesbisk porr och på bögporr, även lite BDSM, hårt sex, gangbang och typ lite förnedring. Ganska mycket lesbiskt, såväl fint och romantiskt men även där en eller två kvinnor dominerar en kvinna med stora leksaker etc. Hon tittar även på svarta män som älskar med vita kvinnor. Ganska ofta kvinnor som får massage och blir förförda av den vältränade välutrustade svarta eller vita massören. Men inget av detta skulle hon någonsin avslöja eller erkänna för mig.
Tillsammans med mig gillar hon bl a att titta på Interracial, gärna där en eller flera svarta vältränade män, helst mycket välutrustade, älskar/knullar med en blond milf, gärna medan hennes vita man tittar på. Även scener där en gift kvinna blir förförd och är otrogen med en svart ung älskare utan att maken vet något.
Men inte bara svarta män. En annan av hennes favoriter är när två välklädda snygga vita affärsmän förför en kvinna, gärna en gift kvinna, och tar hand om henne mycket väl i en trekant. Även voyer/exhibitionism/amatör gillar hon, både på film och lite i verkligheten, då hon gillar att bli tittad på.
Det jag aldrig kan begripa är hur många kvinnor ofta verkar anse det vara ok att få orgasm med inspiration från att fantisera om sin mans bästa vän,
men att det är helt förkastlig av hennes man att få utlösning med inspiration från fantasierna som utspelar sig i en porrfilm?
Vad är denna enormt stora skillnad???
Den stora skillnaden mellan mig och min man är att han kan ha sex och utföra allt han önskar med mig i verkligheten, men tydligen stillar inte det hans behov eftersom han använder porr. Uppenbart så får han ut något av porr som han inte får av mig.
Jag kan ha skön sex i verkligheten med min man så därför får jag inte ut något av att se porr som innehåller samma sex som jag upplever irl, däremot upplever jag inte lesbiskt i verkligheten och just därför är det det jag väljer att se på i porr. Tänker att min man väljer att njuta av porr för att han får inte uppleva att ha sex med en perfekt 25åring i verkligheten men får fantisera om det genom porren istället. Det sex som de utför upplever vi ju tillsammans så det är ju inget han behöver fantisera om.