Inlägg från: Anonym (Wattie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Wattie)

Fråga till porrtittande män.

Jag kollar i utbildningssyfte, man kan alltid lära sig ngt nytt

• Anonym (Wattie)
    Lindis771 skrev 2020-04-07 15:54:40 följande:

Han säger att jag fyller hans behov och mer därtill och han inte önskar att vi gör något annat. Förr hade jag svårt för analt men med tiden har jag lärt mig att slappna av och njuta av det till glädje för oss båda. Han kollar på det temat i porr men han nekas inte att få det i verkligheten så det borde ju vara bättre än att bara se det på film. Tänker att han kanske kollar för att han vill njuta av andra kvinnor än mig och väljer filmer med skådisar som han själv skulle vilja ha. Känns som att jag inte kan ge honom det visuella med min kropp men det kan porr skådisarna.

Jag nekas inget heller och jag tror inte att din manns porrtittande är en konkurrent till dig. Jag har sedan länge konstaterat att jag har dem bästa/sexigaste kvinnan hemma, hon vet att jag avgudar henne och hon vet att jag kollar ibland, ingen konkurrens emellan. Porren kan aldrig ersätta värmen, närheten, dofter, känslan och interaktionen.

Kolla du också, jag rekomenderar amatörporr, (men ibland kan jag kolla på Grannies, Mature, Trans, m.m bara för att vidga mina vyer sas).

Mvh Wattie - Punk's not Dead.
Svar på tråden Fråga till porrtittande män.