Vi vill helt olika saker. Gå vidare?
Nej gå isär nu istället för sen, är sexlivet mindre bra nu kommer det att dö fullständigt efter ni har fått barn.
Nej gå isär nu istället för sen, är sexlivet mindre bra nu kommer det att dö fullständigt efter ni har fått barn.
Tack för era tips!
Jag är dock rädd att jag gör världens misstag att lämna en sån fin person som jag känner mig otroligt trygg med, vi har ett fint liv men det är ändå en del som saknas. Och när jag nu tagit upp va jag vill känns det så ledsamt att vi är på olika plan i livet när allt(utom sex) klaffar..
Varför jag har tänkt på öppet förhållande är för att han dragit upp det också, men att vi mer tillsammans ska utforska sex med andra par osv. Vilket jag nog skulle var mindre bekväm med. Att se han hålla på med någon annan känns så konstigt, medans jag vet att det låter sjukt att jag hellre då låter honom göra det utan mig, men då behöver jag iaf inte se det..
Förstår att det samtidigt inte skulle göra att mina drömmar kommer närmre, men då försöker jag iaf göra något för relationen..