Är det fel på mig? > Ett konstigt problem?
Är i ett liknade förhållande och kan därför sätta mig in lite hur hon nog tänker. Att som kvinna bli " nobbad" tar nog hårdare än som man. De flesta av mina väninnor har motsatt problem där de känner att deras partner tjatar efter sex och vill ha hela tiden och kan säga till mig, men var glad att du inte har en tjatande man istället. Jag känner mig tyvärr oattraktiv och som att jag inte duger och av det kommer en massa negativa tankar. Många av oss kvinnor är ju uppväxta och hört att en karl alltid är "kåt" och det är det bästa vi kan ge dem, våra kroppar och "typ" mat, men om man är kass på mat och mannen knappt tar i en vad har man då?!. Personligen har jag kommit till min brytningspunkt och kommer avsluta, jag vill ha en man som öppnar sig och visar att han vill ha mig så mkt som jag vill ha honom. Jag blir bara ledsen och mer paranoid av att gå och känna mig oönskad och det påverkar mitt humör och gör mig till en sämre partner och det påverkar vårat förhållande negativt och att han blir ännu mer tyst och stängd, det blir liksom bara sämre och sämre ju längre tiden går...Ju mer jag känner mig oattraktiv och oälskad ju mer fel letar jag tex, kan han vilja ha en annan är han bara med mig för att ha någon, är han för feg för att göra slut osv.
Om du älskar henne och vill fortsätta med henne så råder jag dig att verkligen prata med henne. Förklara för henne vad du känner och hur du ser på henne.för även om du säger att hon är den vackraste och sexigaste du vet så visar dina handlingar henne det motsatta och därav kommer hennes ilska och tankar. Om du förklarar vad du vill ha i ert förhållande och hon får förklara vad hon vill ha så kanske ni kommer fram till en lösning fortsätter ni som det är nu så kommer ni båda bara må dåligt.
Lycka till ts