Psykopat hjälp
Har någon utav er erfarenhet av psykopater? Har en person i min närhet som jag misstänker är det och jag behöver verkligen hjälp. Jag behöver någon att skriva med privat som har erfarenheter av just psykopater.
Har någon utav er erfarenhet av psykopater? Har en person i min närhet som jag misstänker är det och jag behöver verkligen hjälp. Jag behöver någon att skriva med privat som har erfarenheter av just psykopater.
Hur märker man att någon är det?
Hur nära erfarenhet? Min syster hade ett förhållande med en psykopat.
Psykoparer är långsinta, envisa och falska då de ser sin tidigare vän som svikare.
Jag har histrionisk personlighetsstörning, fått den istället för den tidigare diagnosen borderline, vilket har några gemensamma nämnare med störningarna man kallar för psykopater. De är i samma "kluster". Jag har gått i massvis med terapi, så jag tror mig ha eller har väldigt bra självkännedom.
Om det är någon specifik fråga på hur jag tänker och fungerar i olika situationer så kan jag besvara den, chansen är att det kan vara ganska likt "din" psykopat.
Jag har erfarenhet. Men vill inte ta det privat. Fråga vad du vill här.
Visar de känslor genom kramar pussar? Har de empati någonsin vet de själva att de är det
Jag har erfarenhet. Men vill inte ta det privat. Fråga vad du vill här.
Hur märker man att någon är det?
Kan en psykopat älska sin partner, barn, syskon? Eller är allting ett spel?
Man brukar säga att psykopater är sociala och charmiga. Man blir sedd och känner sig uppskattad, till att börja med. Men kommer man på kant med varandra så vänder det snabbt.
Psykopater talar ofta illa om fd vänner och partners. Beskriver hur hemska de är på alla sätt.
Lästips:
www.gp.se/livsstil/s%C3%A5-k%C3%A4nner-du-igen-en-riktig-psykopat-1.4808162
Visar de känslor genom kramar pussar? Har de empati någonsin vet de själva att de är det