Återuppbygga förhållande efter otrohet
Jag har förlåtit min partner , inte bara efter ett svek -utan flera .
Det är inte lätt , och det sitter kvar , tänker inte på det hela tiden . Men ändå varje dag , 3 år har gått sen jag träffa honom första gången , sista året har han varit trogen, första två var bara kaos av svek och bråk . Jag älskar honom , så därför har det varit värt det .
Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle kunna förlåta otrohet och har avslutat tidigare relationer pga av det . Men med min nuvarande partner så ser jag allt på nått annat vis , alla kan göra misstag , alla kan vara vilsna, förvirrade och alla kan göra fel och ångra sig. Efter det här sista året med allt slit så skulle jag aldrig förlåta en otrohet igen . Och trots allt slit och ett totalt krossat hjärta så har det varit värt det , för nånting i mig visste att det skulle bli bra tillslut . Hur jag gjort vet jag inte direkt , har mer varit en känsla att jag VILL vara med honom för att jag ÄLSKAR hans person , han har något som passar mig längst in i själen , som jag inte riktigt kan sätta fingret på . Det låter super flummigt , och jag låter säkert väldigt naiv . Men jag skulle säga att lyssna till dig själv och vad du känner längst in , då kommer du veta .
Hur gick din killes otrohet till ? Hur fick du reda på det ?