Anonym (Stina) skrev 2020-04-02 21:54:00 följande:
Ok på vilket sätt då. Jag har för övrigt min bild av din mentala mognad och förmåga att värdera och ta in mycket klart för mig och kan väl säga att dina inlägga har jag avfärdar som som trams från en omogen person som saknar referenser och livserfarenhet för länge sedan. Kom gärna med något produktivt som faktiskt kan hjälpa TS istället för tramsa runt och klanka på andra som faktiskt har positiva erfarenheter att bidra med.
Fast du har ju inte heller någon positiv erfarenhet att bidra med. Du har dykt in här och skarvat med sanningen. Sedan visar det sig att ert förhållande är öppet. Om inte ts önskar sig en framtid med en öppen relation så bidrar din historia knappast med något positivt.
Ts, du gör nog dig själv en stor björntjänst när du ber om enbart positiva berättelser. Vägen framåt efter en otrohet är aldrig enbart positiv. Påstår någon det så är det en fet lögn. Du borde be om ärliga och nyanserade berättelser istället, dvs om hur andra orkade/klarade att ta sig vidare trots svårigheterna. Klart man kan gå vidare, frågan är till vilket pris om det är värt det i slutänden. (Många svar pekar på nej).