Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Då illamåendet kom som ett brev på posten så var jag tvunget att ta ett testa tidigt idag på ÄL+10 och visst är det ett streck!! Är helt i chock!!
Vilka ska testa på fredag eller på lördag?:)
Jag ska försöka hålla mig till lördag, då är jag på ÄL+11! Men lär bli svårt att inte ta ett test redan på fre.. gaah så jobbigt detta är
ÄL+5 idag. Värk som påminner om mensvärk i höger sida vid äggstocken. Känns tidigt för mensvärk såhär 5 dagar innan BIM.
Fler som känner samma?
Tycker mig med se ett streck! Spännande!!
[quote=80366321][quote-nick]Evi82 skrev 2020-04-28 14:15:26 följande:[/quote-nick]
Grattis till er som plussat!!
Själv är jag på äl+6 (kanske+7, Natural Cycles har inte bestämt vilken dag jag hade äl) och har idag inga symtom alls. Har tvärtom varit tvärsäker på att det inte tog sig den här gången de senaste dagarna.
Har skrivit upp mina symtom sen några månader tillbaka och brukar alltid ha lite molvärk, stickningar i äggstockarna, ilningar i ljumskarna, svagt illamående etc. hela vägen från äl till mens. Så försöker att inte lägga så mycket vikt vid sådant. Men det är inte lätt
Yes, tycker helt klart det är positivt :) Kör hårt!
Grattis till er som plussat!!
Själv är jag på äl+6 (kanske+7, Natural Cycles har inte bestämt vilken dag jag hade äl) och har idag inga symtom alls. Har tvärtom varit tvärsäker på att det inte tog sig den här gången de senaste dagarna.
Har skrivit upp mina symtom sen några månader tillbaka och brukar alltid ha lite molvärk, stickningar i äggstockarna, ilningar i ljumskarna, svagt illamående etc. hela vägen från äl till mens. Så försöker att inte lägga så mycket vikt vid sådant. Men det är inte lätt