• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Trocazero
    MandisM skrev 2020-04-28 05:30:18 följande:

Då illamåendet kom som ett brev på posten så var jag tvunget att ta ett testa tidigt idag på ÄL+10 och visst är det ett streck!! Är helt i chock!!

Åh grattis till dig också! Hjärta
  • Supertrio

Vilka ska testa på fredag eller på lördag?:)

Jag ska försöka hålla mig till lördag, då är jag på ÄL+11! Men lär bli svårt att inte ta ett test redan på fre.. gaah så jobbigt detta är

• Trocazero
    Undrandee skrev 2020-04-28 16:08:55 följande:

ÄL+5 idag. Värk som påminner om mensvärk i höger sida vid äggstocken. Känns tidigt för mensvärk såhär 5 dagar innan BIM.

Fler som känner samma?

Jag har haft exakt samma i flera dagar, typ ÄL +6-7. Idag har det försvunnit, ÄL+8. Vet inte vad det var! Jag har dock fler dagar till BIM, BIM-6 idag.
  • Evi82
    Nykär15 skrev 2020-04-28 14:39:17 följande:

Tycker mig med se ett streck! Spännande!!

Ja :) ska iaf göra ett nytt test imorgon
  • Jojjo87

Hej alla!

Hoppas in här efter ett uppehåll från FL i april. Klara mig en månad haha.

Vad tror ni? Fullt utslag va?

Har bim 13/5
  • Trocazero
    Jojjo87 skrev 2020-04-28 18:17:57 följande:
    Hej alla!

Hoppas in här efter ett uppehåll från FL i april. Klara mig en månad haha.

Vad tror ni? Fullt utslag va?

Har bim 13/5
    Yes, tycker helt klart det är positivt :) Kör hårt! 
  • Evi82
    Kidrauhl skrev 2020-04-28 15:17:57 följande:

[quote=80366321][quote-nick]Evi82 skrev 2020-04-28 14:15:26 följande:[/quote-nick]

Ser tydligt, testa ett annat märke med då de testen är kända för spökstreck! Men vågar mig nog på ett grattis hehe :)[/quote]

Tack snälla, jo jag ska testa igen imorgon bitti med ett vanligt test.
  • kolsyrade

Grattis till er som plussat!!

Själv är jag på äl+6 (kanske+7, Natural Cycles har inte bestämt vilken dag jag hade äl) och har idag inga symtom alls. Har tvärtom varit tvärsäker på att det inte tog sig den här gången de senaste dagarna. 

Har skrivit upp mina symtom sen några månader tillbaka och brukar alltid ha lite molvärk, stickningar i äggstockarna, ilningar i ljumskarna, svagt illamående etc. hela vägen från äl till mens. Så försöker att inte lägga så mycket vikt vid sådant. Men det är inte lätt Tyst

• Jojjo87
    Trocazero skrev 2020-04-28 18:21:12 följande:

Yes, tycker helt klart det är positivt :) Kör hårt! 

Tack för svar :)

Ja det vart helt klart en stegring under dagen, tog ett imorse som inte va lika tydligt. Känt på mig lite under dagen som att jag har ÄL så hoppas det funkar denna gång nu.
  • Jojjo87
    kolsyrade skrev 2020-04-28 18:41:08 följande:

Grattis till er som plussat!!

Själv är jag på äl+6 (kanske+7, Natural Cycles har inte bestämt vilken dag jag hade äl) och har idag inga symtom alls. Har tvärtom varit tvärsäker på att det inte tog sig den här gången de senaste dagarna. 

Har skrivit upp mina symtom sen några månader tillbaka och brukar alltid ha lite molvärk, stickningar i äggstockarna, ilningar i ljumskarna, svagt illamående etc. hela vägen från äl till mens. Så försöker att inte lägga så mycket vikt vid sådant. Men det är inte lätt 

Jag har exakt samma symptom mellan ÄL och mens! Och allt det man känner är ju även sånt man känner när man är gravid så jag försöker att inte lägga så mkt vikt vid det heller men som sagt.. väldigt svårt!

När har du bim?
Svar på tråden Bim Maj 2020