• fruitloop

Bim Maj 2020

Maramba skrev 2020-05-11 12:17:50 följande:

alltså strecket är så himla svagt att jag kunde inte avgöra om det är grått eller rosa. Och sen syns det ju ännu sämre på bild mot i verkligheten så vette sjutton om du ens kan se det alls? :)
    Jag anar nånting!! Men ja, svårt att se om det har färg. Sååå spännande! :D Håller tummarna! 
  • fruitloop

Kollade mitt test igen och tycker mig ana något!! Jag veet att man inte ska kolla när tiden gått ut, men kan inte hjälpa att bli lite hoppfull ändå! Speciellt med alla symptom jag har just nu =)

• fruitloop
    Maramba skrev 2020-05-11 13:46:19 följande:
    Jag ser också! Tycker det syns tydligare än på mitt. Men så är det utanför tiden och man vet inte hur pålitligt det är. Färgen är också svår att avgöra.

Jag beställde några tidiga tester förra veckan. Hoppas de kommer i posten i eftermiddag så jag kan testa igen imorgon. Ska du testa imorgon igen?
    Jag tycker ditt syns tydligare! Ne precis.

Det blir definitivt ett test imorgon igen! Om jag ens kan hålla mig tills dess. Man blir ju helknäpp här. Skrikandes
    Sambon fyller på onsdag, så egentligen vill jag vänta tills dess :p och då testa med digitalt så man kan ge en riktigt fin present på morgonen. Men jag kanske kan hålla tyst tills dess, även om jag får positivt imorgon.

Håller tummar och tår att vi får starkare test imorgon!! 
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-11 14:12:55 följande:
    Jag hade garanterat knipt igen och sparat det som en helt underbar present! Och om det är starkare i morgon borde kanske digitalt visa på onsdag, men bli inte nedslående om det inte gör det. Har behövt rätt starkt på sticka för att digitala ska visa. Men då får du annars lägga stickan i paketet :) håller tummarna!
    Ja, förra graviditeten fick jag positivt på stickorna i flera dagar innan det digitala till slut visa positivt, så tror tyvärr inte det kommer visa något på onsdag. Hehe, ja jag borde knipa igen och i så fall visa stickan! Men tiden går ju sååå långsamt! Svårt att jobba just nu ;p
  • fruitloop
    Maramba skrev 2020-05-11 14:23:29 följande:
    Åh det hade ju varit en helt underbar födelsedagspresent <3

Hoppas hoppas!

Nu under eftermiddagen har jag börjat få molvärk i magen. Haha är nog bara inbillningssjuk.

Vi försökte i flera år innan vi fick vår dotter jag så har erfarenhet av att kroppen verkligen kan spela en spratt när man går och längtar så jag litar egentligen inte på några symptom alls. Extra lustigt att dessa ?symptom? dyker upp strax efter jag tyckt mig ana nåt på ett (alldeles för tidigt egentligen) test - när jag inte känt ett dyft innan :P
    Jaa! :D <3 

Hehe, men är ju typ nu det bör börja kännas egentligen. Jag har haft molvärk sedan ägglossning, så känns som jag är väldigt skengravid, hehe. Förra graviditeten var jag konstant kissnödig från ägglossning tills jag födde, haha. Där var jag definitivt skengravid innan jag plussa ;p Dock ingen kissnödighet just nu.

Sen känner jag en som inte fick veta att hon var gravid förrän v.18, och då kom mage och alla symptom direkt! :p Så hjärnan kan spela spratt åt båda håll verkar det som. 
  • fruitloop
    Mallannn skrev 2020-05-12 06:58:49 följande:

Jag är i chock! Men det blev plus.. Inga direkta symptom, lite lite värk i äggstockarna typ, fick en nid-blödning för någon vecka sedan, inser jag nu att det måste varit. Annars inte känt något alls!

Stort Grattis!!! :)
  • fruitloop
    Maramba skrev 2020-05-12 08:13:44 följande:
    Fick aldrig mina testa tidigt-test igår tyvärr. Hade ett vanligt gravtest kvar som jag tog nu på morgonen. Hoppet har dalat då jag tycker det ser blankt ut. Om jag verkligen vill kan jag se en svag antydan till streck men tror inte det ä något att lita på. Har du testat ngt mer?
    Samma här. Tog ett till test igår kväll som också visa en skugga, men idag ser det blankt ut, men jag kan också antyda något - men mindre än igår :(

Men jag ser någon antydan på ditt test! Om man vinklar skärmen lite! :) 

Minns att jag var med om liknande förra graviditeten att jag fick skuggor, sen blankt dagen efter och sen tydligt positivt. Så än är inte hoppet ute! Sen är vi ju bara på äl+8, så är ju fortfarande väääldigt tidigt :)
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-12 08:41:29 följande:
    Åhh jag hoppas så innerligt! Nej det mäter från 25....

Här är en annan bild.

Jaa jag ser!! :D Spännande att vi tre anar streck! Jag tror också att det betyder att något är där. Har tagit en del test under åren och har bara fått antydan när det visat sig att jag är gravid :) Så jag är positivt till våra antydningar! 
  • fruitloop
    Nykär15 skrev 2020-05-12 08:52:41 följande:
    Ja så har det varit för mig...ändå vart gravid 6 ggr innan då har blivit några test genom åren haha!! Håller tummarna för oss nu!

När testar du igen? Jag funderar på i em/kväll...
    Haha, ja men då vet du definitivt! :D 

Jag testar nog i eftermiddag igen, hehe, köpte storpack med tester förut då jag vet hur jag blir Skrikandes 

Håller tummar och tår!!!
  • fruitloop
    Tobice skrev 2020-05-12 09:18:15 följande:
    Nykär och fruitloop, vilka dagar är ni på? Jag tror att jag är på ÄL+10 och har inte testat än.. har bara test från CB så inget testa tidigt.

När börjar ni andra testa? Och på vilken dag har ni tydligt sett att det är positivt?

Jag har haft molnande värk efter ÄL som jag nu tycker börjat avta. Ska ha mens på söndag enligt NC.

Nu känner jag mig mest förvirrad, vet inte vad jag känner eller om jag känner något alls.
    Jag är på äl+8. Jag har testat med vanlig test från testlagret, alltså 25mg.

Jag hade sagt att jag inte skulle börja testa förrän äl+9 (då jag plussa förra graviditeten), men kunde inte hålla mig :p

Är imponerad att du hållt dig!
Svar på tråden Bim Maj 2020