• 123fjäril

Bim Maj 2020

Bim 27/5

Tog ut spiralen i november och har efter det haft en mens i januari sedan dess har det inte hänt något, varken mens ägglossning eller något plus

Så nu igår tyckte jag att jag hade väldigt mycket flytningar så tog äl test som var negativt, tog ett till idag som var starkt positivt ????

Så nu får vi bara se om man kan få till det med mannen som är på jobbet just nu

Tror ni det är försent om man får till det imorgon?

• 123fjäril
    AngelaS skrev 2020-04-16 11:07:19 följande:

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro. I mitt första inlägg här så var det dagen innan BIM och jag kände otrolig mensvärk samt rosa flytningar. Tänkte såklart att det var kört, precis som alla andra månader. 

Men är nu på BIM +1 och mensen har fortfarande inte kommit än.. inte ens lite. Helt väck är den och det har aldrig hänt tidigare.  Brukar få mellanblödningar 2 dagar innan BIM sen kommer mensen som ett brev på posten på BIM (direkt på morgonen). Känner fortfarande en kraftig mensvärk men någonstans vill jag inbilla mig att det kanske gick vägen denna gång... Ahhh den känslan att hela tiden vara mellan hopp och förtvivlan. 

Jag ska ta ett test imorgon direkt när jag vaknat... Håll tummarna för mig ladies! 

Skulle mensen komma ändå så är det ett hemskt spratt kroppen spelar mig.

Hur gick det idag med test? Eller skulle du testa imorgon?
  • 123fjäril
    AngelaS skrev 2020-04-16 17:50:35 följande:

Jag kunde givetvis inte hålla mig med att testa imorgon, utan gjorde testet idag efter jobb. Och svaret? Fick ett STORT pluss! Är så chockad så vet inte vart jag ska ta vägen här hemma. Trodde aldrig att detta skulle ske. 

I nuläget har jag inga symptom alls utan bara en riktigt kraftig mensvärk. 

Så jag säger tack för mig i denna tråd och önskar er alla all lycka i maj! Stora kramar!!

Stort grattis :) <3
  • 123fjäril

Hejhej

Här är jag på Äl + 7 (tror jag ev +6)

Lite molvärk lyckades få till mys med mannen vid positivt äl test + 2 dagar efter

Spännande att se om det lyckats

Försök nr 3 denna rundan men under 6 månader då jag har väldigt långt mellan cyklerna och ofta ingen alls

• 123fjäril

Alltså så svårt det här är på Äl +8-9, negativ test imorse men mår verkligen inte bra, molvärk i nedre delen av magen, trött och känner mig inte som vanligt hoppas såklart att det beror på + som bara inte syns ännu men annars måste jag vara sjuk och då ska man ju absolut inte jobba i nuläget...

Tempen ligger dock bara på 37,4 (höger än vanligt men inte feber), ingen hosta, snuva, halsont eller något sådant basta en stark olustkänsla

• 123fjäril

Här var det kört iaf tanten snöig sig på imorse och det blir till att ta nya tag nästa månad... Fasiken också

Svar på tråden Bim Maj 2020