Flicknamn, åsikter?
Vad tycker ni om namnet Marilyn?
Har du nån relation till namnet? Bakgrund, ? Eller tycker du själv om det så är det väl bra? =)
Själv tycker jag att det låter väldigt amerikanskt och äldre generations namn.
Har du nån relation till namnet? Bakgrund, ? Eller tycker du själv om det så är det väl bra? =)
15 åringen som åkte ner till islamiska staten och fick barn. Den tjejen herren Marilyn
Haha, är det svenskt?! - var nästan 100 på att det var amerikanskt!
Det är ok
Har hört massa knäppa uttal i Sverige = negativt.
Fint namn, men som flera sagt: svårt för många svenskar att uttala.
Fint namn, men som flera sagt: svårt för många svenskar att uttala.
Har hört massa knäppa uttal i Sverige = negativt.
Hur kan det va svårt?
Fint namn! <3
- Marie-Linn var nåt nytt? Kanske går att döpa nån till Marie-Linn, eller? Inte helt omöjligt med tanke på vad dagens barn heter. Texas, Novailie osv.
men namn har alltid fascinerat mig!
Kör på, titta inte på andra.
Världen är inte platt och du vet inte vart ditt barn hamnar i slutändan.
Kanske finns det en del uttal av namnet i Sverige men det är inte hela världen.
Jag har konstigt utländskt namn. Jag brukar hjälpa personen med uttalet och sedan är den saken ur vägen. Hennes bästisar kommer kalla henne korrekt.
Att hon sedan vid enstaka fall får sitt namn fel uttalat är liksom "Siiit" samma.
Jag tycker till exempel att Alaska och India låter riktigt koolt som tjejnamn men det kan jag glömma för tjejen
Namnen hade funkat i USA/UK men inte i resten av Europa.
Låter det rätt för dig, känns det rätt och när du ser henne första gången och uttalar det till henne och det känns rätt. Then thats your name
Finns väl bara ett uttal?