Vem av kvinnorna
Vill du ligga med?
Den unga med den tighta kroppen, men som är tråkig och osäker i sängen?
Eller den äldre som har slappare kropp, men som är helt galet sexig, och njuter av sex?
Vill du ligga med?
Den unga med den tighta kroppen, men som är tråkig och osäker i sängen?
Eller den äldre som har slappare kropp, men som är helt galet sexig, och njuter av sex?
Själv skulle jag välja den äldre kvinnan. För jag vill ha bra sex.
Den unga kvinnan kan ju återkomma om 10 år eller nåt.
DESSUTOM är det nog så att det är en myt att unga tjejer ofta är tråkiga, osäkra i sängen och inte får orgasm. Min erfarenhet är att yngre tjejer, säg 20 år gammal ofta tar för sig på samma vis och njuter lika mycket, och får orgasm precis lika mycket/ofta som nån random rugguggla på 55 år som får ha överskottahuden i skottkärra och binda upp brösten bakom nacken för att de inte ska släpa i golvet.
Håller med dig!
Ska alltid låta som att dom yngre tjejerna är osäkra och dåliga i sängen. Det måste vara något påhitt från gamla ruggugglor. Klart att det kan vara så men det har inte med åldern att göra enligt mina erfarenheter.
En tjej på 20 tror att hon är sexig.
Men det mesta är konstlat. När hon ligger med mannen så oroar hon sig för hur hennes bröst ser ut.
En kvinna på 40 vet att hon är sexig.
Hon har kommit över alla nojor, och hennes kåthet är äkta.
När hon ligger med mannen så tänker hon inte på hur hennes bröst ser ut.
Hon har roligare saker för sig just då.
Jag är kvinna och 42 och jag vet ju precis vad männen i mitt liv föredrar... Har lite skavanker men njuter skamlöst av sex och det är ju vad många män helst vill ha.
Generellt så är det såhär.
Övning ger färdighet som det heter.
Ja, det är ditt val. Du vill minska chansen till bra sex.
Men, det är ditt val.
Alltså det finns ju osäkra och självsäkra kvinnor i alla åldrar.
Har i min egen umgängeskrets insett att kvinnor som närmar sig klimakteriet (45+) plötsligt börjar noja sig enormt över sin sexuella attraktionskraft och tycker att de plötsligt inte duger, inte får lika mycket uppmärksamhet, börjar tycka att sex är äckligt (för att de upplever att kroppen förfaller) och kroppen de tidigare älskat börjar förråd dom och bli gammal. Att de fortfarande ser bra ut funkar liksom inte längre i huvudet.... Så jo många många kvinnor i 45-50 års åldern kan vara hämmade och nojiga över att de inte duger.
Och självklart finns det unga tjejer som är både mindre snygga och överviktiga men ändå njuter fritt av sex....
Själv var jag ful och ointressant som ung, jag blev snyggare med åren.
Jag vill ha båda. Den unga tjejen kan man lära upp och få henne att njuta av sex