Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Har någon varit med om liknande? (OBS LÅNGT)

Fy fan lilla tjej vad du varit med om. Jag hoppas du förstår hur stark du faktiskt är efter allt detta. Låt aldrig någon säga något annat.

Jag förlorade också min mamma så jag vet hur det är när man behöver någon för råd och den personen inte finns. Var glad att du har din pappa iaf.

Bor du kvar i familjehemmet nu? Får du hjälp med barnet eller är du helt själv?
    Du kan ju kräva att bli förflyttad närmare i din pappa i detta läge, att han finns 60mil bort hjälper dig inte. Vart i Sverige bor du?

Hur har du det med skola/betyg och så. Jag antar att du är föräldraledig nu men hur ser det ut med skolan sedan? Har du tänkt något på det?

När det gäller faderskapsutredningen så är det tyvärr så att soc måste, det är lag på det för regeringen har bestämt att det är "barnets bästa" sedan kan man ibland ifrågasätta vad fan de vet när de inte gått igenom det du gått igenom. Men det enklaste du kan göra är att bara få det på papper att han är pappan men ändå begära enskild vårdnad. Annars har han rätt att ställa massa krav och det kan göra det krångligt för dig om du vill flytta eller din lilla pojke ska börja på dagis.

Jag vet fan inte om jag är bra på at peppa dig, men jag kan ju försöka.

KRAM

Svar på tråden Har någon varit med om liknande? (OBS LÅNGT)