Tidiga tecken på autism?
Eftersom du känner dig dumförklarad av korrekta svar tror jag inte det finns mer att tillägga.
Eftersom du känner dig dumförklarad av korrekta svar tror jag inte det finns mer att tillägga.
Kul att vara spydig bakom skärmen? Du hade bara kunnat låta bli att kommentera. Jag har googlat och liknande trådar har fått svar som ?Du måste ta upp det med BVC?, men jag har inte hittar någon tråd där föräldrar till autistiska barn beskrivit de första tecknena.
Haha. Vad är det för fel på dig människa? Hitta en tråd att kommentera i där du kanske kan bidra med någonting.
Hur gammal är du, 12?
Att du inte kan sluta kommentera i en tråd där du inte har någonting att komma med tyder väl på att du är ett barn eller är väldigt omogen.
Jag har redan förklarat syftet med tråden, men du verkar bara vara här för att bråka. Det finns massa andra trådar där din ?expertis? kanske uppskattas.
Du: ?Jag vill bara berätta att jag har absolut ingenting att komma med. Nu vet ni det. Bra att jag kommenterade och berättade det va? Det har tillfört väldigt mycket va??
Som sagt det finns massor med andra trådar där du kan trolla vidare.
Det är du som kommenterar meningslösa och oönskade kommentarer i min tråd.
Du behöver inte kommentera mer.
Som sagt, lämna min tråd.
Det är ju du som kommenterar i min tråd?
Du skulle ha ignorerat min tråd från början.
Jag avböjde svar som jag såg att tidigare trådar fått.
Jag bad om erfarenhet från föräldrar till autistiska barn. Jag bad inte om någon diagnos. Jag har fått bra svar i tråd. Frågan är vad du har fått ut genom att hänga i tråden hela dagen?
Jag bad om erfarenhet från föräldrar till autistiska barn. Jag bad inte om någon diagnos. Jag har fått bra svar i tråd. Frågan är vad du har fått ut genom att hänga i tråden hela dagen?
Du har inte erbjudit något mer än tröttsamt innehållslösa kommentarer, varvat med löjliga förolämpningar. Du verkar även sakna läsförståelse, för jag har som sagt inte efterfrågat någon diagnos, utan erfarenhet och när de första tecknen kom.
Din inställning från början var att bara vara dryg och inte bidra med någonting, därför antog jag att du var ett barn, eftersom du fortsätter kommentera i tråden väljer jag att hålla fast vid den teorin.
Haha, nej. Jag frågade inte om diagnos på mitt barn, det var du som antog det.
?Det finns ingen på FL som kan tala om ifall ditt barn har autism??