Här är vi alla vänner.
Nu böjar jag bli lite filosofisk, ni vet som jag kan bli ibland på kvällarna.
Nu böjar jag bli lite filosofisk, ni vet som jag kan bli ibland på kvällarna.
På tal om höst. Brukar ni också bli så melankoliska på hösten? Det blir jag och det är så jobbigt! Men sen när vintern kommer så lägger det sig lite, men då blir det istället som att man går i ide i sig själv på något sätt.
Vet ni vad det värsta jag vet är? Att köpa kläder. Men nu måste jag bita i det sura äpplet och köp aett par nya tröjor för mina 2 favoriter har fullständigt gett upp....
Någon som vet ett bra ställe online att köpa kläder som tillåter direktbetalning?
Fler som har en crappy dag, men andra ord.
Jag har i alla fall fixat baconrecepten och håller nu på med kasslerrecepten. Kycklingrecepten och korvrecepten är klara. Fisk, kött"bitar" och färs kvar, med andra ord.
En konstig fråga så här på kvällskvisten, men vad kallas det om man skulle köra full med häst och vagn? Kör man full med bil så heter ju det rattfull, men en häst har ju ingen ratt.
Varför får jag alltid dåligt samvete när jag använder pengar på mig själv?
Här kommer ett Göteborgsskämt: Vet ni när trafiken är som värst på dagen?
Jahapp, nya ljus från YC, så nu blir jag fattig igen... Och jag köpte nya jeans igår och självklart är de mer än decimetern för långa. Jag har verkligen korta ben. Fram med sylådan.